3 Kapitola - Angela

46 5 0
                                    

Druhý den ve škole:
Z pohledu Rosalie :
Když jsme společně s Emily dorazili do třídy,šli jsme pozdravit Chrise a Jacoba. Pak už jsme si sedli do lavice a čekali na učitele. První hodina Chemie,no super, takže můžu očekávat další 5... Jak jsem říkala, učitelka mě vyvolala a Já nic neuměla, takže další 5 do sbírky mých pětek z Chemie. Líp už školní rok začít nemohl. Další část dne se nic zajímavého nestalo. Po škole nás šel Fred doprovodit. Jacob šel opačným směrem než my ,takže jsme šli jen my tři. ,,Děláte nějaké sporty " přerušil trapné ticho Chris. ,,My neděláme nic, jelikož se obě věnujeme klavíru" odpověděla jsem za nás obě,, A co vy??" Zeptala jsem se ze zvědavosti ,,My s Jacobem hrajeme hokej" . Takhle jsme si povídali až k Emily domu, pak jsme se s Chrisem i Jacobem rozloučili ,protože musel na hokej. Došla jsem domu,a tam už na mě čekal taťka. Řekl mi ,že si ještě musí něco zařídit v nahrávacím studiu (Ano ,doopravdy je můj taťka producentem v nahrávacím studiu) a že přijde pozdě večer, tak ať si s Marisou uvaříme něco k večeři a ať nejdu spát moc pozdě,protože je zítra škola. K večeři jsme měli palačinky,které Marisa umí nejlepší. Pak už se šla jen vysprchovat, vyčistit zuby a šla spát, protože jsem byla celkem unavená.

Pííp...Pííp...Pííp... Už zase ten hrozný zvuk budíku... jak Já ho nesnáším! Rychle jsem vyskočila z postele a šla udělat ranní rutinu. Nasnídat se,obléci se,vyčistit si zuby a jít do školy. Bylo 7:30,takže jsem to k Emily v pohodě stíhala. Když jsem byla u Emily před domem,tak bylo 7:38 a jelikož jsme měli s Emily sraz až v 7:45 ,tak jsem došla zazvonit.Emily byla naštěstí skoro hotová, vzala si jen svačinu a šla. Do školy jsem v klidu stíhali, tak jsme si ještě zašli do obchůdku,který byl kousek od školy, protože jsem si zapomněla svačinu a pití a Emily si zapomněla pití.

Je 7:51 a my vycházíme do školy. Přišla jsem je skříňce, přezula se a šla do třídy. Když jsem ale vešla ,něco bylo jinak... Lisa seděla u Chrise a Jacoba. Vypadalo to ,jakoby měla Lisa něco s Jacobem. Štve mě to? celkem jo , protože sám nám o ní říkal,jaká je to nafoukaná kráva a teď se k ní chová takhle? To bude o hodině dlouhý výslech!

Zazvonilo a Lisa naštěstí zmizela ke své lavici. Začal hodina biochemie a jelikož tenhle předmět nesnáším, tak jsem si vytáhla telefon a napsala Jacobovy

Já: Ty chodíš s Lisou?

Slyšela jsem jak mu telefon zabrněl na zadní kapse kalhot a tak ho vytáhl a hned odepsal.

Jacob: Ne,proč se mě na to ptáš?

Odepsal,ale mobil ne schoval

Já: Protože jsem vás viděla o přestávce a nevypadali jste jen jako přátelé

Jacob: Tak za prvé: my nejsme ani přátelé a za druhé: ona se mě ptala proč jsem se rozešel s Angelou

To jméno mi nic neříkalo, tak jsem se radši zeptala

Já: Kdo je Angela?

Jacob: Lisy o rok mladší sestra

Já: Aha,promiň že jsem se tak ptala

Na to už nic neodepsal,tak jsem mobil schovala do tašky a věnovala se nudného hodině biochemie...

----------------------------------------------------------

Omlouvám se, že tento díl byl opět tak krátký , ale snažila jsem se. Příště bude snad delší. Chtěli by jste i jiné pohledy než jenom Rosalie? Kdyžtak mi napište do komentářů.
Tak doufám že se vám tato kapitola líbila. Budu ráda za každou hvězdičku a za každý komentář. Omlouvám se za chyby a Ahoj ,příště. :D
Rose^^

Ps: Pokud jste ještě nezačali číst Deník Středoškolačky od MaryStudnickova ,tak si ho určitě přečtěte, protože je fakt suprovej.

Moje Poslední Naděje  [Pozastaveno+úprava]Kde žijí příběhy. Začni objevovat