Indflytning

2 0 0
                                    

Bank, bank, siger det på min dør.
- Så er det op, Caroline! Siger min mor og smiler.
- Ja, ja. mumler jeg.
Jeg står op og tager min morgenkåbe på. Jeg går ud i køkkenet, for at tage noget morgenmad, jeg er meget træt for jeg har næsten ikke sovet i nat. Og så kommer jeg i tanke om det.
- FLYTTEDAG!!! Råber jeg og laver et rigtig mærkeligt glad ansigt.
Det får min lillesøster Amy til at grine, som en eller anden sindsyg og fuld mand. Nu griner jeg også, og kan slet ikke stoppe.
- Stop am! Griner jeg.
Og så stopper hun.
5 timer senere har vi pakket  mine ting ned fra værelset, og det er helt tomt.
Flyttebilen er ankommet og vi hjælpes af med at få alle kasserne ud i bilen.
Vi skal kun bo lidt under 1 km, væk fra mor, far og Amy, så man kan heldigvis sagtens cykle.

Vi ankommer hurtigt, og Shawn er allerede kommet. Han står og snakker med Karen, men da han hører vores bil komme vender han sig rundt og vinker til mig. Jeg smiler og vinker igen, og han smiler tilbage.
Jeg bliver helt varm inden i og kan ikke stoppe med at smile.

Vi går hinanden imøde, og krammer.
- Carooooooo! Siger han højlydt og glad.
- Tomaaaaaaaat! Siger jeg og griner.
Shawn trækker sig fra krammet og laver et forsjov surt ansigt.
- Den virker hver gang. Griner jeg.
Så kommer de andre og vi hilser og bærer så alle tingene ind.
Det er en stor 6 værelses lejlighed, så det passer fint med rum. En stue, Camila og Cameron's værelse, Mit værelse, Shawn's, Lisa's, og nash's.

"I wanna love you with the lights on" // Shawn MendesWhere stories live. Discover now