Yeni bir okul mu?
Kabus gibi hiç birzaman okulu sevmezdim her zaman çok sıkıcıdır.
beni okula bağlayacak hiç birşey yok ne yapacağımı bilmiyorum.
Aslında bu benim için iyi olucak artık onun yüzünü görmemek belkide yeniden of ne saçmalıyorum asla kimseyi sevemem aynı hataya düşemem. Sabah olmak üzereydi hiç istemesemde gitmeliyim bunu annem için yapmalıyım. Yatağımdan hızlıca sıçrayıp kalktım çok kötü bir kabusla uyandım. annem sesleniyordu aşağıdan: -tatlım uyandınmı. Evet anne uyandım günaydın. Otur kavaltı yap . Kavaltı yaptım. hadi ben çıktım by dedim. Iyi dersler cnm dedi. Hiç sanmıyorum anne dedim. ah geç kalmışım olamaz sınıfımı öğrenmeliyim diye düşünürken önümde ki çocuğa çarptım uzun boylu hafif sarışın kahve renginin daha koyusu tonlarında gözleri vardı. gülünce gamzesi olan çok tatlı bir çocuk. pardon dedim kısık bir sesle önemli değil dedi gülmseyerek. edebiyat sınıfı neresi acaba merdivenlerden çıktıktan sola döndükten sonra dedi. teşekkür edip uzaklaştım. Kapıyı çalıp sınıfa girdim herkes bana bakıyordu -sen taylor olmalısın dedi. tatlı bir kız. evet ben taylor bende penollope tanıştığıma memnun oldum oturmak istermisin dedi. gülümseyerek yanına oturdum bana baktı tam zamanında geldin bay daniel daha gelmedi edebiyat öğretmeni kendisi. kapı açıldı ve bay daniel içeri girdi benim aklım hayla o çarpık gülüşlü çocuktaydı. Aramıza yeni arkadaşlar katılmış bize kendini tanıştırırmısın. Taylor steyles londradan geliyorum annemle buraya taşındık dedim bana babamı sordu babamı 7 yaşındayken kaybetim dedim. Bu ders böyle bitti penollope sıradan kalktı elimi tutu ve beni okulu dolaştırmak istedi penellope çok tatlı bir kızdı ve oldukça hareketliydi beni müzik sınıfına götüdü ve o karşıma çıktı merhaba seninle tanışmadık adım horld kalbim çıkıcak diye korktum ama kendime gelmeliydim penollope arkamdan dürtü bende taylor memnun oldum dedim ve hemen ordan çıktım tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korktum aşık olmak bana göre değil... Okul bitmişti herkes dağılmıştı ben müzik sınıfına gitim kocaman siyah bir piyano duruyordu oturdum ve şarkımı çaldım şarkım bitikten sonra LET ME GO dedi bir ses. kapıya baktığımda horld ordaydı severmisin bu parçayı dedi. ewet çok dedim.
ama bir yere yanlış basıyorsun ilk başta si bemol olucak dedi güldüm neye güldün dedi bunu bana sadece babam söylerdi dedim gülümsedi. Çantamı alıp çıktım sora görüşürüz dedim. Olabildiğince hızlı uzaklaştım. Eve varmıştım annem mutfaktan bağırdı kızım senmi geldin dedi. Ah bu anneler. Evet anne başka birinimi bekliyordun dedim. Hayır cnm bu arada okul nasıldı. Güzeldi odama çıkıyorum anne ödevlerim var. Beni güldürme tatlım sen ve ödevler odanda bir süpriz var senin için. Odama koştum kapıyı açtım aman tanrım piyanom diye bağırdım çok mutluydum annem arkamdaydı teşekkür ederim anne şu an çok mutluyum ama sen bunu nasıl getirdin demetria teyzen gönderdi hadi üstünü değiştir de yemek yiyelim seni bekliyorum annem odadan çıktı. Önce bir şarkı çalmalıydım (let me go) ve ilk defa si bemol doğru çaldım babamın yılardır öğretmek istediği şeyi yaptım çok mutluydum yemeğimi yedim sofrayı topladı. Annem uyumuştu bende odama çıkıp yatım. Sabah alarımın sesiyle uyandım annem hayla yatıyordu sessizce çıktım arkamdan biri kolumu tutu ve kendine doğru döndürdü çok korktum horld: korkutuğum için özür dilerim taylor dedi. Önemli değil horld ben iyim ama sen burda ne arıyorsun bir işim vardı burada da seni çıkarken gördüm düşündüm ki belki birlikte gideriz okula dedi.iyi düşünmüsün. Bir ara sessiz büründù ortaya sonra horld buraya nerden geldin seni ilk kez görüyorum da buralarda dedi. londradan geldim annemle birlikte dedim peki baban sizinle gelmdimi dedi. Onu 7 yaşında kaybetim sonra okulda sorunlar yaşadım buraya geldim. Aaa okula ne çabukta geldik seninle konuşmak güzeldi umarım sonra görüşürüz dedi. Ama ben öyle düşünmüyordum onun yanında olmak ne kadar mutluk versede aynı şeyleri yaşamak istemiyorum penollope meraklı gözlerle bana bakıyordu.