פרק 24

2.1K 119 17
                                    

קודם כל אני חייבת לומר שלאומת כל שאר בפרקים את רוב הפרק הזה לא אני כתבתי... (כתבתי שורה וחצי בלחץ) ואני צריכה לומר תודה ענקית ל YoLaHo888 וFallDuckBoy  על שבייסיקלי כתבו את הפרק הזה... 
דרך אגב YoLaHo888  כותבת פאנפיק מדהים (יש שם את קוקי ג'ימין ועוד איזה זונה אחת שאנלא סובלת😅) אז לכו לעמוד שלה לקרוא אותו
דבר שני, הפרק עשה לי ממש בעיות ואני מצטערת אם הסדר לא משו... הוואטפד מוסיף לי רווחים לבד וזה משגע.
ו..  זהו יאללה לפרק חח
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

נקודת מבט: וי

"ג'ונגקוק" אמרתי בהתנשפות כאשר הוא עבר לנשק את צווארי הוא חייב להפסיק לעשות את זה! אוח! תפסתי אותו מישבנו ורגליו נכרחו סביבי והוא העלה חיוך קטן על פניו, הנחתי אותו על מיטתי ועליתי מעליו, הוא תפס בידו את צווארי והצמיד את שפתינו עוד פעם לנשיקה סוערת, אויש הילד הזה מה הוא עושה לי. ידו השניה עברה על פלג גופי העליון בליטופים עדינים. תפסתי בחולצתו והתכוונתי להרים אותה, לא אסור זה לא בסדר הוא לא רוצה "זה בסדר" הוא ענה בגניחה עדינה. לפני שהספקתי להגיב הוא התרומם לישיבה כך שישבתי מעליו, כל רגל בצד אחר של גופו ולפני שהספקתי למצמץ הוא הוריד את חולצתו במהירות וזרק אותה לרצפה ליד, "קוקי" לחשתי מתנשף "זה בסדר, אני רוצה את זה" הוא ענה לשאלה שעברה במוחי, זהו זה קורה...
ג'ונגקוק חזר לנשק אותי. ידיו התחילו לעבור על גופי. עוברים לאט לאט לכיוון מכנסי."אתה לא מבין כמה חיכיתי לזה"מלמלתי לתוך שפתיו. מתענג על מגעו החם.ג'ונגקוק פתח בעדינות את מכנסי והפשיט אותם. השכבתי את ג'ונגקוק כשאני רוכן מעליו ומנשק אותו בתשוקה. התנתקתי משפתיו החמות והתחלתי להעביר נשיקות פרפר על צווארו, ריחו המשכר נדבק לאפי. אני יורד לאט לאט מטה עם הנשיקות. לא מפספס אף נקודה.הגעתי לכיוון מכנסיו, ועם פניי מול מפשעתו ראיתי את הבליטה שנוצרה בחזית.לאט לאט שלחתי יד ופתחתי את מכנסיו, הזיקפה הגדולה נחשפה יותר תחת תחתוני הבוקסר הלבנים שלו.  העברתי את ידי על זיקפתו וג'ונגקוק התפתל תחת מגעי. תפסתי בשולי תחתוניו וזרקתי לעברו מבט, הוא הביט בי והינהן לחיוב.  הורדתי את תחתוני הבוקסר הלבנים שלו לאט לאט. הזקפה הגדולה שכה רציתי לראות נחשפה אל מול עיניי.ג'ונגקוק התחיל להאדים מרוב מבוכה, "אל תתבייש ממני" ביקשתי ממנו. ובלי שום התראה מוקדם ידי התחילה לשפשף את איבר מינו."טהיונג..." ג'ונגקוק גנח את שמי, מעביר בי צמרמורת.הזזתי את ידי מעלה ומטה. גורם לגופו להמשיך לנוע תחתיי. הרגשתי את איברו גדל תחת המגע שלי. ג'ונגקוק תפס בחזקה בסדין הלבן ופלט גניחה כשהכנסתי את איבר מינו אל תוך פי. אני טועם את ג'ונגקוק. ממשיך לרדת ולעלות על איבר מינו עם שפתיי. "זה לוחץ..." התנשף ג'ונגקוק. שמתי את ידי על בסיס איברו והתחלתי להזיז מעלה ומטה  כשפי עוטף את שאר איברו החם. "בבקשה, אל תפסיק" ספק ביקש ספק יבב ג'ונגקוק כשקלט שאני מאט את הקצב. "יותר מהר" ציווה באנחה ארוכה. וכך עשיתי, הגברתי את הקצב. "טהיונג אני..." ג'ונגקוק צעק וחומר צמיגי השפריץ לכל כיוון בפה שלי. הוא מעט רעד ממה שקרה. הרמתי את פני מג'ונגקוק שהחומר הלבן עדיין בפי. "היונג, אני מצטער, אני-"
"

זה בסדר"

הרגעתי את הילד כשבלעתי את החומר הלבן.
"אמ... אתה טעים"
אמרתי עם חיוך, גורם לסומק של ג'ונגקוק להופיעה. "היונג, אני אוהב אותך" לחש ג'ונגקוק ונישק אותי שוב. "ואני אוהב אותך אפילו יותר"
העמקתי את הנשיקה החמה והאוהבת שג'ונגקוק כל פעם מחדש ומעניק לי. "אני רוצה להרגיש אותך" ג'ונגקוק לחש לשפתיי, קולו המתוק העביר בי גליי צמרמורת. פיסקתי מעט את רגליו. "אני מבטיח להיות עדין" פניתי לג'ונגקוק שהינהן לחיוב. בעדינות התמקמתי מול פי הטבעת שלו. והתחלתי להידחק לתוכו בזהירות. "אעאע... היונג" הרגשתי את ג'ונגקוק נועץ את ציפורניו בגבי. התחלתי לנוע באיטיות קדימה ואחורה. מנסה להיות איתו כמה שיותר עדין. "כואב לך?" שאלתי בחשש, מכריח את עצמי להתעלם לרגע מההנאה ולהתרכז בג'ונקוק. "קצת.. אבל תמשיך היונג, בבקשה" הוא לחש כשהצמיד אותי אליו עוד יותר.
המשכתי לנוע בתוכו, מתחיל להגביר את הקצב. מרגיש את ג'ונגקוק מתהדק סביב איברי. נישקתי בתאווה את שפתיו של ג'ונגקוק כשהמשכתי לנוע בתוכו. גניחותיו היו מנגיעה לאוזני דירבנו אותי לנוע יותר מהר, עד שהרגשתי את הלחץ נבנה בבטני, "ג'ונקוק אני קרוב" נהמתי. הוא רק גנח בהסכמה. האטתי את הקצב ויצאתי כמעט עד הסוף, נדחף בחוזקה פנימה, חזרתי על זה מספר פעמים ועם כל דחיפה הרגשתי את עצמי מתקרב לקצה יותר ויותר.
יצרתי קשר עין עם ג'ונקוק מנסה להעביר לו במבט כמה אני אוהב אותו, ושחררתי את הנוזל הלבן לתוכו באנקה. יצאתי ממנו ונשכבתי לצידו על המיטה, מבטי היה נעול על התקרה כשהרגשתי את ידו מטיילת על פניי, "אתה כל כך יפה" ג'ונקוק לחש בעייפות וכשבאתי להשיב לו שמתי לב כי הוא נרדם לצידי, "אני אוהב אותך" אמרתי לגוף הישן לצידי ועצמתי את עיניי. נסחף לשינה לקול הנשימות הקבועות שלידי.

 נסחף לשינה לקול הנשימות הקבועות שלידי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
 I guess I love you (Vkook)/גמורWhere stories live. Discover now