(Güneş Haluk'un ona sarılıması ile birden şarşırmış ve nasıl tepki vereceğini düşünüyordu.güneş Haluk'un yakınlaşmasını red etmek istemiyordu çünkü haluk ilk defa ona yakınlık bir temas kurmuş ve onu red ederekte kendinden uzaklaştırmak istemiyor.birde yakın teması bir dengede tutmak istiyordu çünkü daha fazlasına halen hazır değildi sadece Haluk'un ona sevgisini belli edecek şekilde temas istiyor.)Haluk:şıışt uyanıksın halen..
(Güneş ses çıkmaz)
Haluk:cevap vermeyecekmisin..?sen beni pencerede yolumu mu gözlüyordun..
Güneş:yok..sen niye bana sarılıyorsun..!ayrıca yatağıma yarı çıplak niye giriyorsun..!
(Güneş haluku kolarının arasından iter)
Haluk:yanılmamışım sen benimi bekledin..
Güneş:yok dedim ya..
Haluk:penceredeydin beni bekliyordu n..
Güneş:yeni uyandım araba sesi geldi baktım o kadar..
Haluk:hım diyosun..
Güneş:dedim bile ayrıca bu saatte hiç gelmeseydin..
Haluk:bırakmıyorlardı ki beni..
Güneş:hı hı öyledir kessin.. sen memnun kalmışsın baksana sarhoş olmuşsunki zor ayakta duruyordun..
Haluk:yok oldummu okadar..
Güneş:o kadar olmuşsun ki benim yatağa girmişsin..
Haluk:yatak benimde yatağım..
Güneş:öylemi bak koltuk orda o senin yatağın..
Haluk:beni kovuyormusun.?
Güneş:yokta yatak orda ayrıca hiç müsait değilsin picamalarını giy..ayrıca bu saate kadar ne yapıyordun..
(Haluk gülerek)
Haluk:ne mi yapıyordum..hım işte bütün gece kadınlar senin kocana yürüyordular..(Güneş yerinde sinir küpü oldu)
Güneş:ee eğlendin mi bari..!
Haluk:güzeldi kadınlarda güzeldi işte bırakmıyorlardı eve geleyim..
(Güneş sinirden kızardı)
Güneş:gelmeseydin niye geldinki..!
(Haluk gülerek)
Haluk:hıım kıskandın mı sen evet kıskandın Sabah'ta dadılar da öyle oldu dimi sen onları kıskandın..Güneş:ne kıskanacam..!ayrıca sen evli adamsın o kadınlar niye bırakmıyorlar seni..
Haluk:hıhı..evli olduğumu daha bilmiyorlarki..
Güneş:bilmiyorlar peki yüzüğün çıkartın mı sen..?
(Haluk elini havaya kaldırdı)
Haluk:bunu asla..!ben çıkarmam ki..bide ben senin kocanım onlar güzel olsa ne olurki ben yine sana gelirim..
Güneş:benden onlara gidip onlardan bana gelme..!
Haluk:ben senden hiç gitmedimki geleyim..
Güneş:hiç gitme..
Haluk:artık istesende gitmem..
(Haluk elin güneşin beline götürdü ve onu kendine çekti tamamen kendine yapıştırdı)
Güneş:haluk..
Haluk: korkuyormusun..?
Güneş:hayır ben sana güveniyorum bu yüzden yanlış bir şey yapmayacağını biliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomansaKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...