16. Kapitola

201 10 2
                                    


Pohľad 3 osoby:

Jsem v obýváku a procházím se sem a tam. Přemýšlím nad sobotou - konkrétně nad akcí která se má tehdy konat. Pozval mě na ni samozřejmě můj velmi dobrý kamarád. Hlavně jsem zvědavý na lidi které spoznám. Ten kamarád mi o některých říkal, tehdy se ve mně zvědavost vzbudila více. Ale vím jedno - V sobotu přijde den, kdy mu zničím život a všechno to, co má rád. 

EMA

Po pol hodine plakania som konečne vstala a vzala mobil do ruky. Otvorila som si Messenger a hľadala som chat s Danom. Rozklikla som ho a sadla som si na stoličku. Začali sa mi triasť ruky. Bola som úplne v pomykove – nevedela som,či mu mám napísať alebo nie. Srdce mi hovorilo áno, no hlava zase nie. Ach jaj,prečo to je také ťažké?!,spýtala som sa samej seba v hlave. No nič. Uvolnila som sa,zavrela som oči,zhlboka sa nadýchla a vydýchla. Celkom mi to pomohlo. Vzala som mobil opäť do ruky a začala som písať:

Ja: Ahoj,viem že ti píšem po dosť dlhej dobe,ale...chcela by som sa ti ospravedlniť za ten deň,veď vieš,čo sa vtedy udialo...a chcem sa ti ospravedlniť aj zato aká som k tebe bola...ešte raz prepáč.

Odoslala som správu a hneď nato som odišla z Messengera. Tak a teraz Lily. Vytočila som jej číslo a čakala som kým zdvihne.

GOGO

Dotočil som ďalšiu epizódu Minecraft Retro Hexxit s Gejmrom a spokojne som sa usmial. Vrátil som späť na miesto kameru,mikrofón a vypol som počítač. Video zostrihám až zajtra,dnes si urobím kľudný deň. Pozrel som sa na fotku ktorú som mal na stolíku – na tej fotke som bol ja s Luckou. Povzdychol som si a zrazu som začul ako mi cinkol telefón. Vzal som si ho do ruky a pozrel som si správu. Cítil som ako sa mi rozbúchalo srdce a vyvalene som pozeral na mobil. Správa bola od človeka, od ktorého som nečakal že mi ešte niekedy napíše. Bola od Emy.

Ema: Ahoj,viem že ti píšem po dosť dlhej dobe,ale...chcela by som sa ti ospravedlniť za ten deň,veď vieš,čo sa vtedy udialo...a chcem sa ti ospravedlniť aj zato aká som k tebe bola...ešte raz prepáč.

Opäť som vyvalil oči a poobzeral som sa naokolo. Nemohol som veriť vlastným očiam. Nečakal som že sa mi ozve. Chcel som jej napísať aj ja,lenže nemal som nato odvahu a bál som sa že nejako zle zareaguje.  No teraz som najšťastnejší ako nikdy predtým. Zrak som znovu uprel na telefón a odpísal som jej:

Ja: To vôbec nie je tvoja chyba, skôr ja by som sa ti mal ospravedlniť. Zachoval som sa ako sviniar a úchylák. A to ako si sa ku mne chovala,mala si nato úplné právo. Inak už keď si píšeme, chcem len aby si vedela, že už niesom s Luckou. Odvtedy čo sme sa spolu vyspali som sa už Lucke nedokázal pozrieť do očí. Musel som to s ňou skončiť. Takže chcem sa ti velmi,velmi ospravedlniť a dúfam že mi to raz odpustíš.

Odoslal som správu a utrel som si pot z čela. Mobil som položil na stôl a znovu som sa zamyslel. Mám čoraz väčší pocit že k nej niečo cítim. Neustále na ňu myslím. Povzdychol som si a ruku som si oprel o stôl.  Musím sa s ňou stretnúť. Čím najskôr.

Nová kapitolkáá po...skoro dvoch týždňoch?! :O Veľmi sa zato ospravedlňujem ale...nemala som vôbec čas písať :/ Aj teraz je to dosť krátka kapitolka ale máte dôvod tešiť sa viac na ďalšie pretože v nich už bude poriadne napätie :P Tak nebudem zdržovať,dajte hlas alebo komentík a vidíme sa pri ďalšej kapitole! :)

ZA OPONOU YOUTUBUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin