Jag vaknar upp och reser mig snabbt upp. Jag inser att jag är helt svettig och andfådd.
Var detta en dröm?
Jag känner hur gråten sitter i halsen.
Hur ska jag leva utan henne?Jag reser mig upp från sängen och går ner till köket för att dricka vatten. Jag tar ett glas från skåpet och fyller den med vatten. Jag hör någon som går ner från trapporna.
Jag vänder mig om och ser Martinus komma in i köket.
"Oh SHIT!" Säger han och håller handen på bröstkorgen.
Jag ler smått.
Ett fake leende..
"Hva gjør du her?" Frågar jag honom.
"Neii, Ville bare plukke opp telefonen min, hadde glemt dette" Säger han och plockar upp mobilen från köksbordet.
Sedan ler han och försvinner ut från köket.
Jag suckar och dricker klart vattnet. Sedan går jag också upp till mitt rum. Stänger dörren och slänger mig på sängen.
Jag kollar klockan från mobilen.
2:12.Jag drar täcket över mig och försöker somna. Sakta slocknar min ögon och jag faller in i drömmarnas värld.
Anjas Perspektiv...♡
Jag slår upp ögonen. Det första jag ser är de fina rovdjursögonen som stirrar på mina.
"God Morgen" Säger Martinus och pussar mig på pannan.
"Godmorgon" Säger jag med min hesiga morgon röst.
Han fnissar lite.
Sedan kramar han mig hårt.
"Alt vil bli bra"
Jag nickar och tänker på Alice. FYFAN vad jag saknar henne.Tillslut så reser vi upp oss och Martinus går på toa och jag passar på byta om. Det fick bli ett par svarta jeans och en grå magtröja.
Jag borstar igenom mitt hår och då kommer Martinus ut från badrummet.
"Hva vakker du e idag" Säger Martinus och fnissar.
Jag skrattar.
"Haha! Du är vacker" Säger jag och drar han till mig och kysser han. Han kysser ivrigt tillbaka och börjar dra igenom mitt hår.
"Okej! Inte nu banan" Skrattar jag.
Han försöker se ledsen ut men lyckas inte.
Och det gör så att jag skrattar mera.---
Jag och Martinus passar på att ta en promenad så vi tar på oss skorna och jackorna. Sedan fortsätter vi ut från huset och till ett ställe som kallas för (Döda Skogen) Som Martinus berättade för mig igår och att det är läskigt där och jag är en sån människa som är nyfiken så vi passade på att besöka där.
Vi går och går.
Efter ungefär 20minuter så tittar vi omkring oss och märker att vi är inne mitt i Döda Skogen.
"Det ser ju fint ut" Säger jag förvånad.
Martinus nickar och kollar omkring sig.
Tillslut så hittar vi en stor sten man kan sitta på. Vi sätter oss ner och tittar omkring oss.
Men jag märker någonting som blänger på mina ögon. Och den kommer från marken med massa löv. Jag reser mig upp och tar upp saken som blänger.
Ett armband.
Inte vilken armband som helst.
Alice Armband...
Jag visar den för Martinus.
"Hva er det?" Säger han förvirrat.
"Den här tillhör Alice" Säger jag sakta.
Han tittar med stora ögon på den.
Det rinner en tår nerifrån min kind.Jag sätter mig och trycker armbandet mot hjärtat.
Den här Armbandet är ett bästis armband från mig... Jag har ett likadan som står Alice.Sedan hör vi ett ljud som jag känner igen....
Hello my SÖTIZAARRR🔥🔥❤
Jag har inte uppdaterat så mycket men har inte haft lust 😄😅Nytt kapitel! Detta börjar bli spännande 💞😍
TACK FÖR 8000K LÄSARE😮😮😮 LIGER 14 I FANFICTION 😎👌💥
XOXO MERR🌞
KAMU SEDANG MEMBACA
Varför Mig ~ M&M ♡ Avslutad
Fiksi PenggemarVarför blev jag kär i dig? Varför lekte du med mina känslor? Varför valde du ens mig? Varför mig Martinus??