Capitolul 6.Prima intalnire
Sasuke nu stia prea bine ce urma sa faca.Era in dilema...ce sa aleaga? El vroia sa o aleaga pe Sakura. Insa Temate e sora ei si are nevoie de un sprijin...Era foarte greu.
Sasuke-Uite cum facem... Hai sa discutam dupa scoala. E ok?
Temate-Uf...dupa scoala chiar nu pot. Nu e bine pe la cinci?
Sasuke o privea trist.
Temate-Inteleg...ai planuri mai importante...adica cum de m-am gandit ca vei accepta? Adica tu nu ai nici macar o legatura cu mine, iar eu iti cer atat de mult...Si poate sunt o povara si pentru tine...
Sasuke-Nu!Nu e nevoie sa o iei asa! Pur si simplu...nu pot. Te rog sa ma intelegi!Nu putem vorbi acum?
Temate-Pai...fie. Daca doar acum poti...fie.
Sasuke-Ascult.
Se asezara amandoi in primele banci. Profesorul nu era la scoala, asa ca era o ora libera.
Temate-Nu vreau sa iti cer mila, doar ca toata lumea ma considera o scorpie...
Sasuke-Exagerezi!
Temate-...Nu cred. Este adevarat. Lumea incepe sa ma ocoleasca si sa ma barfeasca...poate nu ma crezi, dar asta ajunge sa faca pana si Sakura!
Sasuke-Nu. Pe asta chiar nu o cred!
Temate-Sasuke...tu o cunosti doar de o zi , eu de ceva timp. Eu lucrez toata ziua prin casa, prin bucatarie, iar Sakura nu face decat sa ma incurce si sa ma vorbeasca de rau!
Sasuke o privea cu plictisire. Stia ca minte. Sakura nu era acest gen de persoana!
Temate-Poate suna ciudat, dar cu fiecare prieten sau iubit, il raneste , nu apare la intalniri , scuzandu-se mereu ca e vina familiei. In plus... eu...ei bine...poate suna cam rusinos, dar... scriu intr-un jurnal , pentru ca trebuie sa ma descarc. Nu are cine sa ma asculte , asa ca scriu in el. Acum cateva zile, Sakura mi l-a luat si mi l-a citit. M-am simtit asa prost!
Sasuke o privea destul de surprins.
Temate-Dar...eu doar am vrut sa ma intelegi...probabil nu ma crezi, dar e adevarat! incepu din nou sa planga fals.
Sasuke ofta prelung, dupa care o consola.
Sasuke-Haide, va fi bine! Poate ca ea nu e asa...sau voi vedea. Lasa, va fi bine!
Temate il privea cu ,,caldura'', soptindu-i la ureche un ,,multumesc!''.
Dupa ore:
Sakura era acasa. Era atat de bucuroasa si de incantata. Si-a ales cu greu tinuta, asteptand ingandurata ora cinci. Se aseza pe pat , adormind cu greu.
...
Sakura:
Era un loc frumos, plin de flori si de lumina. Era o adiere usoara si o mireasma de flori de cires foarte placuta. Fluturasii zburau de colo-colo, iar albinutele zumzaiau vesele. Soarele batea cu putere pe cerul senin. Eram pe o pajiste mare.In jur nu era nimeni...pana cand am simtit in spate o persoana care se apropia tot mai mult. Imi era frica sa ma intorc.Persoana era aproape lipita de mine. Ii simteam respiratia fierbine pe ceafa. Mirosul acela...imi era atat de cunoscut!
Sakura-Ci...cine e?spun usor timida si panicata.
Vocea-Ghici...sopti bland.
Cunosteam vocea! Cunosteam mirosul! Cunosteam sentimentul care il aveam in prezenta lui! Era...
CITEȘTI
SasuSaku-Dragoste la prima vedere
FanficDupa moartea mamei sale, Sakura nu mai stia ce inseamna cu adevarat termenul ,,fericire''. Cand tatal sau s-a insurat cu o alta femeie care avea si ea o fata din fosta casatorie, tristetea ii este un cuvant familiar. Totusi...prezenta unui prieten...