yine mi sen??

345 23 4
                                    

takıntılım drake... hikayenin başındada söylemiştim daha önce kimseyle çıkmadım. yani iki ihtimal vardı. ya bu uyuşturucu pislikle çıkıcaktım yada yanlız ölücektim(bu harryi tekrar görmeden önceydi tabii). 16'ımı harcamak istemedim. ama o peşimi bırakmayıp beni yaklaşık 1 yıl boyunca takip etti. sonra ise kendine bi sevgili buldu ama sanırım 1-2 ay önce ayrılmışlar. o beni görmeden yana döndüm ama çok geç kalmıştım.

-selam jenny

-bana öyle deme

-hadi ama bunları aştık sanıyodum

-kapa çeneni

-bu kadar sert çıkma

-defol diyip yürümeye başladım. tashada yanımda geliyordu. drake ise arkamdaydı. yani sanırım.

ilk taksiye atlayıp adresi verdik ama arkamızdan bi araba bizi takip ediyodu. ben bıktım artık bu çocuktan!! yani bi insan yada canlı alamicağı bişey için bu denli uğraşır mı?!?!?

eve varınca hemen taksiden inip koşa koşa eve gittik. ama hayır kapı bi türlü susmuyo. sonra bir bağırma sesi geldi. benden önce tasha koşa koşa kapıyı açtı. harry drake'e vurmuş ve drake yerde yatıyor.harry konuşmaya başladı.

-tasha kapıyı kapamadan önce şu kafire(asdsa :D) buz ver diyip içeri girdi. sonra sanki hiçbişey olmamış gibi bana dönüp

-selam tatlım nasılsın? diyip dudaklarıma bir öpücük kondurdu. ben ise hayla şokun etkisinden çıkamamıştım. ama şu öpücükte beni kendimden geçirmişti.

-esas soru senin iyi olup olmadığın olmalıydı!! o pislik heriften herşey beklenir doğrusu.

-merak etmeeee bana bişey yapamaz.

-o niyeymiş

-çünkü benim bir prensesim, güç kaynağım var ve o kafirin(kes be slk şy .s.s) olmadığına garanti veririm. diyip bana sarıldı. tam bu sırada tasha geldi ve elleriyle gözlerini kapatıp konuşmaya başladı.

-uh, şey. jen ben ıııı gidiyorum. eee görüşürüz

-ah hadi ama tasha, görende jenden çocuk yaptığımı zanneder (biliyorum çok kibarım)

-neyse. hoşçakalın. diyip kapıya doğru koşarak uzaklaştı.

-aslında şu çocuk yapma işini düşünebiliriz jen. diyip göz kırptı.

-tamam bu kadar saçmalama...

silam kafirs :D biliyorum bölümleri kısa yazıyorum çünkü bilgisayarım delirdi ve özürlüye bağladı. işte saçma sapan işler. ama size söz bi kendine gelsin bölüm uzuuuuuun olcak :) işte herneyse. öpüldünüs ve by

eskiyi UNUTMA (harry styles fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin