פרק 25

1.9K 120 9
                                    

נקודת מבט: וי

פקחתי את עיני באיטיות כדי להתרגל לאור השמש שפגע בפני, ליטפתי את ידו של ג'ונגקוק שנחה על חזי והסתובבתי לכיוונו. "בוקר טוב מלאך" לחשתי מלטף בעדינות את פניו, "היונג..." הוא מלמל בקול צרוד והעביר את ידו על פלג גופי העליון "אומייגאד" לפתע הוא אמר וקפץ לישובה, קיפל את רגליו ועטף את כולו בשמיכה. "קוקי?" גיחחתי קלות והורדתי את השמיכה מפניו "ה... היונג" הוא מלמל בשקט והסתכל עלי במבט שואל "מה?" שאלתי והסתכלתי עליו, השמש האירה אותו בצורה יפייפיה, מראה שהייתי יכול להסתכל עליו לנצח. "א... אנחנו... " הוא גמגם חסר קול ולא הסתכל עלי "אנחנו מה?" שאלתי מבולבל "נו... ז.. זה לא היה ח... חלום?" שאל "קוקי על מה אתה מדבר איזה חלום?"

צחקקתי מעט, הוא לא מאמין לעצמו כרגע...

"אל תגרום לי להגיד את זה היונג" הוא התפרץ וניסיתי לעצור את עצמי מלצחוק "להגיד את מה?" שאלתי מנסה להשמע כלא מבין כלום "עזוב" הוא אמר בהתנשפות ויישר את רגליו שעד עכשיו היו מקופלות "אה" הוא פלט גניחת כאב ומיד קפצתי במקומי "מה קרה?" שאלתי במהירות והסתכלתי על פניו "היה אתמול כיף" הוא אמר בחיוך נבוך "כואב לך?" שאלתי בדאגה, זה אמור לכאוב? הייתי צריך לבדוק דברים כאלה לעזעזל אם אין לך נסיון מפגר לך תבדוק! הרי בשביל מה יש גוגל? "לא אני בסדר" הוא אמר וקירב את פניו לפני, חייכתי חיוך קטן ושניה לאחר מכן שפתינו נפגשו לנשיקה עדינה "בוקר ט..." נאמג'ון נכנס לחדר ושניו התנתקנו במהירות, התכסינו בשמיכה והתחלתי להרגיש את הסומק מתפשט על פני "לפחות הייתם נועלים את הדלת" נאמג'ון היונג אמר כשמבטו היה מופנה לרצפה "עוד 20 דקות ארוחת בוקר" הוא אמר ויצא במהירות האפשרית מהחדר, ג'ונגקוק התחיל לצחוק צחוק שקט ומיד אני הצטרפתי עליו "הוא לא ראה כלום, הכל טוב" צחקקתי קלות והתקרבתי לכיוונו שפתינו התחברו בשנית ובמהירות העברתי את אחת רגלי לצידו השני כך שישבתי מעליו "היונג" הוא עצר את הנשיקה ודחף אותי מעליו בפנים סמוקות "מה קרה" מלמלתי מה מבין "א... אנחנו ערומים... מרגישים הכל" הוא גמגם ופניו נהפכו לאדומות גיחכתי קלות וליטפתי את שיערו "אני מצטער ילדון" אמרתי וקמתי מהמיטה כדי ללכת להתקלח, אחרי לילה שכזה לא תזיק לי מקלחת טובה על הבוקר. "היונג!" קוקי צעק והסתובבתי לראות מה קרה "כן?" שאלתי מבולבל, מה כלכך מפריעה לו, הרי הוא כבר ראה אותי ערום אתמול... "א...אתה... לא משנה" איש הילד הזה יהרוג אותי יום אחד "תצא כבר מהשמיכה, אין שם משהו שלא ראיתי כבר" אמרתי לו אך הוא לא הגיב "נו בוא כבר אני לא רוצה להתקלח לבד" אמרתי בקול ילדותי והוא התחיל לצחוק "אם אתה כלכך מבקש" הוא אמר נבוך וקם מהמיטה. גופו אשר זהר מאור השמש נראה כלכך טוב ובהחלט גרם לבוקר שלי להתחיל מדהים "אל תבהה בי ככה" הוא לחש בשקט ונשק לשפתי "בוא אני רוצה מקלחת" הוא מלמל ותפס בידי, הושטתי לו מגבת והלכנו להתחיל את הבוקר שלנו.

הבלונדדדדדדדדדד הוא הורג אותי נשבעתתתתת דיי להיות סקסייי~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הבלונדדדדדדדדדד הוא הורג אותי נשבעתתתתת דיי להיות סקסייי
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

הם מתחילים בוקר ואנחנו שנה.... 
זה הפרק האחרון שאני אעלה השנה 😢
וול היה כיף ניפגש שנה הבאה 😅

 I guess I love you (Vkook)/גמורWhere stories live. Discover now