" PLEASE "

17 1 0
                                    

Du kommer ned i køkkenet og en dejlig duft af lasagne rammer mine næsebor. Lasagne min livret! Tænker du.
" Mmmh, hvor dufter det godt " siger du.
" Det er godt " siger din far.
I sætter jer ned og begynder at spise.
" Faaaaar? "
" Hvad vil du nu gerne have? "
" Det er fordi at, du ved, Camille har snart fødselsdag og jeg vil gerne lave en surprise for hende, og så tænkte jeg på om vi måske kunne leje Citybois til at komme til hendes fødselsdag? "
" Jeg kan prøve at tjekke hvor meget det koster når vi har spist. "
" TUSINDE TAK FAR!! "
I spiser færdig og du går op på dit værelse og stiller dig foran dit skab for at finde dit outfit frem til imorgen. " så begynder tøjkrisen " mumler du til dig selv.
Det ender med en Adidas trøje og nogle par hullede bukser fra Only. Du sætter dig i din seng, finder din MacBook frem og sætter ridin' på. " baby look at me when i'm ridin "
* bank bank *
"Kom ind! " du skruer ned for musikken og din far kommer ind og sætter sig i din seng.  " Jeg har kigget lidt på hvor meget det koster at leje Citybois og det er alt for dyrt. "
" Hvor meget koster det? "
" Det koster 3000 kr "
" Jamen.. "
" Nej d/n, det gider jeg simpelthen ikke at bruge mine penge på "
" Please.. "
" Nej d/n "
" Okay.. "
Din far går ud af dit værelse igen og du er lige på kanten til at fælde en tåre.
Du har siddet og skrevet lidt med forskellige personer i en time da du beslutter dig for at gå i seng, nu hvor at du skal i skole imorgen.

Bois overraskelsen!Where stories live. Discover now