* bib bib bib bib.. *
" Ohh, hold nu kæft " siger du og slukker dit vækkeur. Du kigger på din mobil kl er 07.00 og det er Mandag morgen.. den værste dag på ugen. Skyd mig, tænker du bare.. Du kommer endelig op af sengen og går ud på badeværelset som er lidt længere nede af gangen. Du tager dit nattøj af og går ind under bruseren og lader det varme vand strømme ned over din krop. Du elsker at være i bad, det er så afslappende og især sådan en lorte Mandag morgen. Efter du har været i bad i 15 min tid tager du et håndklæde om dig og nogen futter på og går ind på dit værelse igen. Du tager dit outfit på som du fandt frem igår, tørre dit hår og tager lidt naturligt makeup på og går ned i stuen. Din far er allerede gået på arebejde så du er home alone, hyggeligt eller noget.. Du er ikke særlig sulten så du tager bare et æble to go. Du løber op og tager din daytaske, pakker din computer ned og hvad du ellers skal bruge i løbet af dagen. Du tager sko på og så går det ellers mod skolen.Kl er 15.00 og du har fri. Du låser din cykel op og cykler hjem. Efter 10 min er du hjemme og smider dig ned i din seng. Du er så smadret efter idag.
Kl er 18.30 og din far kalder " DER ER MAD ".
I har sat jer til at spise da din far lige pludselig begynder at smile som en gal.
" Hvad smiler du over? " spørg du.
" Jo alså.. jeg har talt med Esther ( din fars kæreste ) og hendes to drenge kender Thor og Anthon og hun har arrangeret at de kan komme til Camilles fødselsdag! "
" OMG MENER DU DET!? "
" JA! "
" OMG JEG MÅ RINGE TIL CAMILLES FORÆLDRE OG AFTALE NOGET MED DEM!! "
" Det har jeg allerede gjordt! På Fredag er Camille i Hornbæk hos sin mor også henter vi Anthon og Thor og køre til Hornbæk, surpriser dem også om aftenen holder i en kæmpe fest med alle Camilles venner og Citybois venner! "
" OMG! " tusinde vis at følelser rammer dig og du bryder helt ud i gråd.
" Er du glad skat!? "
" J... A " får du fået frem.
Du løber op på dit værelse og du har bare lyst til at ringe til Camille og sige det men det kan du jo self ikke.. Du kan slet ikke vente! Denne her uge skal bare gå hurtig! Det er den sidste uge inden sommerferie også skal du starte på samme gymnasie som Thor og Anthon! Denne her Mandag blev lige til den bedste Mandag NOGENSINDE!!Håber at i kan lide dette meget lange kapitel! Undskyld at det hele er lidt langtrukken, skal prøve at gøre noget ved det. Håber at i vil følge med❤️
YOU ARE READING
Bois overraskelsen!
FanfictionDenne her historie handler om d/n som leger citybois til hendes venindes fødselsdag, og der kommer hurtig kærlighed i luften mellem hende og Thor. Håber i vil følge med! <3