" Så er det nu "

16 1 1
                                    

Det er endelig Fredag, den dag du har ventet på. Du synes endelig at ugen er gået mega hurtig! Du har haft sidste skoledag idag, og du var klædt ud som en minion ( kreativt haha ). Du har lige været i bad og skal til at finde et flot outfit. Planerne er blevet lidt ændret. Den er blevet endu bedre! Thor og Anthon skal sove her i nat! LIGE HER!! DU FLIPPER UD BARE VED TANKEN! Så du skal bare finde et outfit og din far kommer hjem ved 16.00 tiden også køre vi ud til bois. Kl er ved at være 15.30 og tiden går mega langsomt!!

16.10: Du kan høre at din far kommer ind i lejligheden. Du løber ned til ham.
" HEJ FAR!! "
" Hej skat! Er du klar? "
" Mere end klar!! "
Du har dit ynglings outfit på og har gjordt ekstra meget ud af dig selv. I sætter jer ind i bilen og køre imod Thors hus hvor at både Anthon og Thor er.
Du bor også i Gentofte så det tager kun omkring 10 min før du er ved deres dør.
" Går du hen og banker på? "
" J... A.. da " du ryster helt!
Du er bange for at du flipper helt ud når de åbner døren.. Du er nu 5 meter væk fra huset og du synes at huset er mega flot!
Du står foran døren.
" Så er det nu " siger du til dig selv.
* Bank bank *
Thor kommer frem i døren. Han er virkelig det smukkeste tænker du.

Spændene var!? Håber at i kunne lide dette kapitel! Skriv " mere " i kommentaren hvis i vil have mere. God dag ❤️

Bois overraskelsen!Where stories live. Discover now