♠Oyunmu oynuyorsunuz bana?♠

14.7K 475 87
                                    

♠2♠

🌒🌓🌖🌕🌔🌗🌘

Hepimiz ay gibiyiz...
Bir yanımız aydınlık, bir yanımız hep karanlık..

kivircikbirdunya

(Ez xelefim)

(Ez xelefim)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Afran ÇAĞLAR.
Boran ÇAĞLAR'ın abisi.

Yıllar önce hiç bir sebep göstermeden şehri terk etmiş adam. Söz konusu Çağlar aşiretinin gözde oğullarıyken, dedikodular alıp başını yürümüştü. Zira dedikodular Fransa'ya Afran'a kadar ulaşmıştı.

Bu durumdan en çok etkilenen ise Borandı. Hayatının dönemecinde , hayallerini paylaştığı abisinin onu dımdızlak bırakması, adamı boşluktaymış gibi hissettirmişti. Revin bir çok kere destek olmuş ama Afran'ın gidişi Revin'in ruhunuda beraberinde götürmüştü.

Revin abisini toprağa vermişken, Boran ise abisini silmişti. Bu durumlar aynı zamana gelmişti. İki kardeş tüm içini birbirine anlatmıştı. Revin ve Boran. Mardinde kardeşlikleri daim konuşulan iki süt kardeş.

Afran bi kız uğruna gitmişti. Sözde tabi. Revin'in bildiği tek şey ise buydu. ÇAĞLAR ailesi kimsenin bu durumu konuşmasına fırsat vermemişti. Ama ne yazık ki herkes bilip bilmeden konuşuyordu. 5 yıl boyunca görmediği adamı karşısında bulmanın şaşkınlığı vardı kadının gözlerinde. Adam ise kadını izlemekle meşguldü.

Adamın gecelerinde takılı kalmış, susmuş tu kadın.. Afran kadının her hareketini izliyor kadının yapacaklarına, sözlerini bekliyordu.

Kadın sustu..

Bir müddet karşısında ki adamı izledi. Söze başlayamadı her ikisi de.

" Bora'nın odası yan tarafta. Ona geldiyseniz!"

Adamın çatılan kaşlarına anlam veremiyordu. Genç kadın yıllar sonra çıka gelen adama bakakaldı, merak dolu bakışlarla adamı süzüyordu.. Uzun boyu, kalıplı yapısı, sert bakışları ve karakteristik yüz hatları......

Etkileyiciydi ama Rêvin için değil.Yüzü çok değişmiş diye geçirdi içinden. Sanki büyümüştü adam.

"Afran abi! Hoşgeldiniz, kusura bakmayın!"
Ne diyeceğini bilemeden adama uzattı elini. Abi sözü üzerine dilini çiğnedi adam. Kadının daha çok çatılan kaşları ile elini uzattı.

"Yok ben sizin için gelmiştim!"

Elleri hala adamın ellerindeyken, bakışlarını indirip adamın eline baktı. Hala bırakmamıştı elini.

REVİN (KAÇ - MA - K)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin