Kórház!
Barni:
Még arra emlékszem, hogy Marcival ott voltunk a lány öltöző falánál és éppen elindítottam a motoros fúrót, amikor hallottam egy jó nagy kattanást. Azt a kurva. Elvágtam egy kibaszott vezetéket. Onnantól kezdve képszakadás. Most is hallok valamit ami pittyeg. Mi a szar ez? Hagyja abba miért nem hagyja abba? Lassan kinyitottam a szememet és erős fényt láttam. Fehér fal, fehér ágy. És mellettem anya.
-Hogy kerültem ide? - kérdeztem hirtelen, mire anya ijedten, kisírt szemekkel nézett rám.
-Kicsim! Jól vagy édesem? - kérdezte aggodalmas arccal.
-Persze anya. Nah és, hogy kerültem ide? - kérdeztem még egyszer.
-Emlékszel valamire a mai napból? - kérdezte mire én bólintottam.
-Persze. Mindenre.
-Hát miután megrázott az áram, behoztak a mentősök a kórházba és azóta bent vagy. - mondta anya.
-Marci itt van? - kérdeztem és elkezdtem körül nézni a szobában hátha meglátom.
-Apád azt mondta hogy nem jöhet el. Nem is csodálom. Szörnyű amit rád kényszerített. - mondta anya.
-Miből gondolod, hogy én nem akartam? - kérdeztem flegmán én anya szemébe néztem.
-Azt már egyikünk sem fogja megtudni. - mondta és megölelt. - Úgy örülök, hogy jól vagy. - mondta és még szorosabban magához ölelt. Sok mindent nem hoztam ki ebből az ölelésből. Semmi kedvem nem volt hozzá. Marcit akartam látni. Olyan, mintha ketté vágtak volna. Nincs meg a másik felem. Amikor anya elengedett, csak akkor láttam meg az ajtóban, egy rég látott idegent. Jókor látogat meg ő is.
Kinga:
Éppen a hatodik órámon ülök, és majdnem elalszom, amikor kopog valaki az ajtón. Biosz tanáromat kizökkentve, apukám lépett be az ajtón.
-Elnézést kérek tanár nő, de Kingát szeretném elkérni az óra további részéről. Ha szeretne igazolást, akkor következő órára hozza a gyerek. - fejezte be, mire a bánya rém csak bólintott.
-Rendben. Az igazolás nem szükséges, csak majd pótold be a hiányzást. - mondta én pedig már az ajtóban voltam. Elköszöntünk, és elindultunk az üres folyosón.
-Ennyire hiányoztam? - kérdeztem vigyorogva. Apa halványan elmosolyodott.
-Nem igazán. - kuncogott és ment tovább.
-Mi történt? - kérdeztem.
-Barni kórházban van, mert a két hülye lyukat akart fúrni a lányöltöző falába, hogy be lehessen látni rajta. Csak, hát ahelyett, hogy lyukat fúrtak volna, eltaláltak egy vezetéket. Mivel Barni csinálta, Marcinak semmi baja. - mondta nekem pedig a padlót súrolta az állam. Mi van? Hogyan? Mekkora hülyék.
YOU ARE READING
Minden a legelején kezdődik!
Teen FictionKinga egy átlagos lány. Átlagos múltal, ugyan annyira átlagos jelennel, és egy eseménnyel teli jövővel. Két héttel kezdődött az egész. Két héttel. A lavina pedig megállíthatatlan azóta. Ha szereted, mond el neki. Ha hiányzik, hívd fel. Ha csak látn...