13. The Flash

978 25 47
                                    

1. Barry era aproape sã devina membru al echipei Arcasului Verde

Barry Allen apare pentru prima data in sezonul 2 din Arrow, unde sta doua episoade. Idea oficiala era sa apara si in a treilea episod, unde urma sa ramana in continuare in acest serial, devenind un personaj important. Dar celor de la CW nu le-a placut chiar asa de mult incat sa-l lase si in episodul urmator. Dar spre fericirea noastra, toata lumea are un olan de rezerva. Asa ca au decis sa-i oferi lui Barry un serial separat.

2. Unele caractere sunt noi fata de banda desenata

Toata personajele principale sunt luate din banda desenata, dar unele sunt nou adaugate, pentru a face serialul mai interesant. Asa cum bine stim, Eobard Thawne este un raufacator legendar in Flash, dar nu este pomenit de stramosul, Eddie. Totodata, tatal lui Iris West era Joe, dar se comporat absolut diferit decat in serial. Cu toate acestea, serialul are un succes imens.

3. Poate ati observat ca Firestorm si Arrow seama la infatisare. In episodul 22 din sezonul 1 din The Flash, ambii Firestorm si Green Arrow il ajuta pe Barry sa-l invinga Reverse Flash.

Robbie Amell este actorul care il joaca pe Ronnie Raymond a.k.a Firestorm in The Flash, si- surprize surprize- este verisorul Arcasului, lui Stephen Amell. Daca va uitati atent la ei, veti observa ca sunt rude, chiar daca in serial joaca roluri diferite.

4. Hartley Rathaway a vrut sa devina Flash

OK, caracterul din benzile desenate Hartley Rathaway a.k.a. Pied Piper, doar actorul care il interpreteaza, Andy Mientus, pentru serialul The Flash a fost la auditiile pentru rolul lui Barry Allen. Nu am spus ca ar fi fost rau, doar ca lui Gustin i se potriveste foarte bine rolul, si poate am fi avut un alt Flash daca ar fi fost jucat de Mientus.

5. Tatal lui Flash a fost si el The Flash!

Pentru fanii adevarati al serialului The Flash va spun ca ati observat ca John Wesley Shipp, care il joaca pe Henry Allen a fost Flash-ul original din serialul din 1990.

6. Central City arata ca Portland

Ca si in benzile desenate, nu se stie exact unde este casa lui Flash, Central City. Dar daca va uitati atenti in episodul 2 veti vedea ca apare harta orasului Portland Oregon, doar ca numele adevarate de pe harta au fost modificate astfel incat sa se potriveasca serialului.

7. Sunt referinte indirecte la The Big Bang Theory

Cine nu iubeste tricourile lui Cisco? Asa ca, daca va uitati mai bine veti vedea ca fac referinte la The Big Bang Theory. Cele mai importante sunt tricourile "Bazinga!" si "This Is My Spot!" . Acestea sunt saluturile ciudatd ale protagonistului din Big Bang, Sheldon Cooper. S-a aflat s faptul ca Sheldon Cooper este un fan inrait al lui Flash, pentru ca il vedem adesea purtand tricuri cu Flash. Si de aici apare intrebarea: Cine a fost primul? The Big Bang? Sau The Flash?

8. Apar referiri la Green Lantern!

Chiar din primul episod apar referiri la Green Lantern, ca de exemplu locul unde au testat viteza lui Barry. Este vorba despre Ferris Air (care chiar apare pe o firma mare) si este locul unde lucreaza Hal Jordan cand nu protejeaza galaxia. Chiar si in episodul "Rogue Air," Barry il mentioneaza pe Hal cand spune ca a disparut cineva de la Ferris Air.

9. Sunt amintiti chiar si Batman si Superman

Deja este clar ca nici Batman si nici Superman nu exista in lumea lui Flash, dar apar totusi cateva referiri subtile la adresa ambilor eroi. Este o replica in care raufacatorul Girder este numit "man of steel," si faza in care Cisco are inspiratia sa creeze "Flash Signal" dupa ce a afirmat ca a gasit idea intr-o banda desenata. (Mersi, Bat!)

10. Justice League-ul se va intampla

Daca tot am pomenit de Batman si Superman, in sezonul 1, pe parcursul episodului "The Trap," cand Barry vorbeste cu programul de inteligenta artificiala Gideon, acesta il numeste "membru fondator al Ligii..." dupa care programul se inchide complet.

11. Filmarea scenelor de actiune este mai grea decat va imaginati

Din pacate Grant Gustin nu poate alerga cu viteza sunetului (si sunt convinsa ca unii dintre noi ar dori sa fim loviti de un accelerator de particule), asa ca filmarea scenelor de actiune este realizata in trei pasi:

1. O filmare a scenei fara niciun actor.

2. Filmarea alergarii lui Gustin.

3. O a treia filmare in care sunt prezenti toti actorii in scena respectiva.

Partea in care Flash alearga este realizata prin filmarea alergarii lui Gustin la viteza normala, dupa care secventa este accelerata pe computer.

12. Nu este usor sa porti costumul lui Flash

Costumul incredibil pe care il poarta Gustin a fost imaginat si creat de Colleen Atwood, care este faimos pentru tinutele pe care le-a creat pentru filmele Alice in Wonderland, Into the Woods si toate serialele CW (Arrow, Supergirl, si evident The Flash). A fost foarte greu sa creeze un costum asemanator cu cel din benzile desenate, astfel incat sa nu fie nici prea rigid. Totusi, lui Grant Gustin ii ia aproape o ora sa se imbrace cu costumul (acum imaginati-va cum e sa mergi la baie asa).

13. Nimeni nu stie cat de repede poate alerga

Barry inca isi testeaza viteza maxima cu care poate alerga, dar bazandu-ne pe benzile desenate, daca ar atinge viteza maxima, ar deveni o forta de neoprit. Inchipuiti-va cat de repede poate sa alerge daca deja a depasit viteza lumii, spargand bariera timpului si a spatiului.

14. In ziarul lui Harrison Wells din 2024 apare un titlu "Wayne Tech/ Queen Inc Merger", prima referinta care arata ca Batman apartine acestei lumi.

O secventa importanta din serial:

Cum vi se pare sezonul 3 ? Eu una cred ca devine din ce in ce mai interesanta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Cum vi se pare sezonul 3 ? Eu una cred ca devine din ce in ce mai interesanta.

Seriale si Filme - CuriozitatiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum