část dvě

194 10 6
                                    

Autor použil/a stejná jména jako mobox87 ale postavy
využil/a jak  potřeboval/a

Tara:4roky
Vincent:6 let
Scott:8 let
Brad:5 let

oof..řekl Vincent když..spadnul na zem.,,Uklidni se...je to v pohodě vrať se a zkus to znova".,,Scotte je to moc tezke!!! "zakňučel Vincent. Scott ho postavil na nohy a ušklíbl se
,,Ty potřebuješ naučit jezdit na kole..budu te učit".,,vrať se zpátky a zkus to znovu."Vincent zakňučel a řekl: já to nezvládnu!Scotte!" Scott se podíval na svého bratra a řekl:,,moc kňučís... nechceš to naposledy zkusit ?" Vincent zkřížil ruce a trucoval.. ,,Ne". Scott ho vzal za ruku a šli domu..Vincent vylezl na židli u jídelního stolu.,,Můžu dostat svačinu?" zeptal se Vincent.Scott se usmál a otevřel ledinčku.Scott byl doma sám s vincentem.Jejich rodiče stále pracovaly a Scotta nechaly s jeho třemi sourezenci samotného.Scott měl dva mladší bratry a sestřičku.Vincente jdi probudit Taru a Brada jo?zeptal se Scott.Vincent vyskočil ze židle a běžel k pokojům.Všichni čtyři se museli dělit o jeden pokoj protoze jejich rodiče ho tak poskytli pro všechny.
Vincent se podíval do místnosti.
Vstávat!řekl Vincent,a praštil Brada polštářem..huh ahoj Vinnie.řekl brad a vylezl z postele.Brad nosil chičino pyžamo.Scott řekl ze dělá svačinu...pojď řekl Vincent,s úsměvem.Brad odešel z postele a šel k jídelně.Vincent šel k Tařině posteli.Taro probud s..*REV BOO!Tara vyskočila z podpeřiny na jejího bratra.Začla se hlasitě hihňat.Vincent si moc nemyslel že  je  to vtipné a sundal jí ze sebe.Tara se stále smála.Vincent odešel otráveně z pokoje.Všechny tři děti pak seděli u stolu.Scott přiběhl k jeho mladším sourozencům a dal jim sušenku (cookie) a sklenici mleka.Vincent zavřel oči a usmál se. Co to je? Sušenka a mléko řekl scott,a nakousnul svojí sušenku.Tara vzala Vincentovu sušenku a strkala si jí do pusy a řekla:Scotte *chramst* nedal si *chroust* Vinniemu jeho sušenku....Brad jí dal facku a řekl,dej mu jí.Trucovala ze ji vincent vzal jeji susenku.scott se uchechtl a nervozne rekl.hele Taro prestan!!Tara ho ignrovala. Vincent vzal svoji sklenicku a postrikal Taru spolu se scottem a Bradem.Scott zastenal,sedni si zaskripal zuby.Tara vzala Scottovu susenku a hadila drobky po vincentovi.scott na stejne vrcel kdyz delali to same z bradovou susenkou.prestan te!!!!zarval scott jdete do pokoje!!! Vincent a Tara se na sebe a odesli do pokoje.Brad se citil trapne a tak proste odesel.Scott povzdechl a si vzal mop, proc mame dum na hrani mami....

Just Brothers-cz překlad [originál digital monsters]Kde žijí příběhy. Začni objevovat