1.rész

693 35 16
                                    

Ez a sztorim egy 18 éves emo fiú ról fog szolni.
Aki hirtelen belecsöppen egy kulturált es gazdag 19 éves fiu életébe.

                 1.rész
Éppen esti sétára indultam.
Hisz mért ne.
Anyám alkoholista volt így nem nagyon foglalkozott velem apám pedig pár éve meghalt.
Csak magmnak maradtam.
Én a zene a tanulás és a macskám rex nem tudom hogy miért ez lett a neve de mindegy.
Egy vörös színű zöld szemü macska volt.
Aranyos kis teremtmény volt.
Na igen épp az esti sétámra indultam.
Felkaptam magamra egy hosszú kapucnis pulcsit és egy fekete farmer nadrágot meg egy torna csukát azt indultam.
Mikor ki álltam a teraszra a hideg levegő csapott meg amit be szippantottam és kirázott a hideg.
Kiléptem a kapun lesétáltam a dombon és elkezdtem menni az egyik buszmegálló fele.
Mikor oda értem le ültem a padra és elmélyültem a gondolataimban.
Ez pont jo hangulatot adott mivel éjszaka volt.
Hallottam egy kocsit megállni a buszmegbe majd felnéztem és egy limuzin volt amiből kiszállt egy olyan velem egy idős srác....

Ez az első rész.
Remélem nem lett olyan pocsék.
Ja itt a főszereplő neve kenézete (amit véletletn szerűen elfelejtettem leírni a sztoriba):
-neve:
David kiejtése:
Dévid.
-haja: fekete hosszú és belelóg a jobb szemébe.
180 cm magas
Ruhája:
Sötét szürke pulcsi fekete farmer és fekete torna csuka (mint a sztoriban)
Van a szálya alatt egy piros gyémántos pirszing és a fülében van egy kicsi fültágító.
+ tüsik vagy mik szintén a fülében.
Na sziasztok

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az emoWhere stories live. Discover now