Láska❤

60 2 0
                                    

"Čau Káji"
"Čau Románku"
"Cos včera dělala?"
"No...chtěla jsem být s Kájou a přinesla jsem ji i dárek, ale její máma mi řekla že má zaracha protože ma špatný známky a poznámku, takže jsem šla domů kde jsem se ještě před tím pohadala s mamou, která mi chtěla dat facku ale náš physic teacher se mě zastal a řekl ji at na mě už nikdy nesahá, takže jako úplně libec day, libec myslím že byl úplně totálně na píču."
"Aha" (zvonilo)
"Zase zvoní kurva, a hele Kristýna!"

Ani se na mě nepodívala vůbec nic, říkala jsem si co se deje?

"Ani se na tebe nekoukla, co se děje Káji?"
"Sama nevím a taky si pokládám tuhle otázku"

Do třídy vešel náš physic teacher, pozdravili jsme se a sedli si. Když jsme si sedli Kristýna si opřela hlavu a dívala se z okna za celou hodinu se na Nikolaje podívala snad třikrát a na mě? Ani jedním koutkem oka. Cítila jsem bolest v mém srdce, protože jsem nevěděla co se to s ní děje a proč se to děje.

Když skončila hodina učitel odešel a všichni odešli do učebny přírodopisu nahoru do patra a to byl přesně ten okamžik kdy jsem tam zbyla jen já a ona.

Byla ke mě zády, když jsem šla za ní. Už jsem byla u ní a moje ruce ze zadu sahaly na její krásné bříško. Ulekla se. Otočila se. Políbila mě a řekla.

"Miluji tě"

Když to řekla, tak mi probíhalo tolik myšlenek v hlavě, že jsem odpověděla.

"Já tebe taky"

Jak jsem to do řekla, tak Kristýna byla pryč a já si brala věci a šla také do učebny.

Do učebny vesla naše učitelka angličtiny a přírodopisu, je docela v pohodě ale někdy mě fakt dokáže vytočit.

Celou hodinu jsem přemýšlela o tom, jak Kristýna řekla to "Miluji tě" uvědomila jsem si, že existuje tolik druhů lásky a že láska se nedá jen tak hrát či přežívat. Musí se jí a každý každičký den se ohlížet na tu druhou osobu, kterou máte po svém boku.

Lásku k druhému člověku si uvědomite v tu chvíli kdy, vám chybí na každém kroku, zdá se vám o ní, přemýšlete nad ní až do rána, myslíte na ní cely den a je vám doopravdy bez ní smutno. Láska je všude i když ji nechcete.


Proč? Jak? On? Ona? Co? Kde žijí příběhy. Začni objevovat