Watak Kekal
-Taylor
-Emily
-Rachel
-Carhel
-Athur
-Sebrian
-Cikgu RashWatak Utama
-Pak Gat
-Cleaner
-Cikgu ManiaSekolah Kami Berhantu
(Part 1)Hantu ibu dodoikan anaknya.Nama saya Taylor.Saya berumur 15 tahun.Saya budak baru di Sekolah Putra dan Putri Asrama pun boleh Sekolah pun boleh.Ada ramai yang saya suka berkawan dengan mereka.Mereka semua bernama Emily,Rachel,Carhel,Athur dan Sebrian.Mata Pelajaran yang saya suka adalah Bahasa English,cikgu yang mengajar Bahasa English adalah Cikgu Rash.Saya rapat dengannya.Pada suatu hari,kami mengadakan kem bermalam di sekolah 9 hari 8 malam,saya tidur satu khemah dengan Emily.Rachel ofcourse dengan Carhel.Athur dengan Sebrian.Tepat pukul 3:00pagi,saya dan Emily pergi ke tandas.Tiba-tiba kami terdengar bunyi bayi menangis dan ibu tengah dodoikan anaknya.Kami ingat nk kasi mereka tidur di khemah kami tetapi ada beberapa berita angin mengatakan sekolah ni berhantu dan beberapa berita angin lagi pada malam ada bunyi bayi menangis dan ibu yg tengah dodoi kan anaknya.Kami pun lari terus masuk ke khemah.Kami tidak dapat tidur hingga lah pagi.Kami pun pergi mandi dan solat subuh.Pada pukul 6:30 Cikgu Rash memberi pengunguman tentang kawan kami yang kena rasuk kerana pergi tandas seorang diri.Dan Cikgu Rash berpesan agar tidak pergi tandas seorang diri.Kami pun mula bising dan membesarkan issue ini dengan berkata'Ha kawan kita kena rasuk!'Kami pun masuk ke khemah untuk menunggu makanan sarapan siap.Saya dan Emily bermain batu seremban di dalam khemah.Manakala Rachel dan Carhel mengemas khemah mereka TIBA-TIBA!!! ada orang menjerit.Kami pun bergesa ke sana diikuti Sebrian dan Athur.Rupa-rupanya ada orang kena gantung kepala di belakang tandas.Perkhemahan pun dibatalkan kerana kejadian itu.Sekolah kami masatu ditutip 3 hari kerana mahu soal siasat pasal mayat haritu adakah pembunuhan,dendam,betul ada hantu atau bunuh diri.Saya sambung nanti.