Část třetí

179 10 2
                                    

Vincent:6-7 let
Scott:9 let
Tara: 5 let
Brad:6 let

,,Fajn lidi!víte co je dneska dobrého"řekl Scott,se zařícím úsměvem.Tara pokrčila rameny a Brad řekl:,,Sobota?" ,, Ne!tak jo,ale Vicent má narozeniny,bude mu sedm let!!"řekl Scott.
,,Takže??".,,Proč nám to říkáš?"zeptala se Tara.Scott povzdychl a řekl:,,Chces mu připravit party,že?"
Tara v tu chvíli vyskočila a řekla:Jo, dort a překrásné dekorace a dárky...pro Vincenta samozřejmě".
,,Dobře,ale má pro něj někdo dárek"řekl Scott a věděl že jeho mladší sourozenci zapomněly.Tara a Brad nepříjemně seděli na židlích.,,Ugh..dobře tak půjdeme do obchodu přes ulici a koupíme mu tam dárky...V tajnosti samozřejme..". Tara přikývla.
,,Budem super špioni".,,Jo nebo tajní agenti!!"řekl Brad a dali si s Tarou high five (plácli si rukou "na pět" ) Scott se uchechtl a vykřikl:,,Vincente,jdeme do obchodu!".Vincent vyšel z jeho pokoje a šel za Scottem a ostaními.
,,Dobrře,proč?". ,,Myslel jsem si že půjdem do parku,na moje narozeniny...".
Scott povzdychl..,,potřebuju koupit.....nějakou....věc pro...mámu a taátu!,jo věc pro mámu a tátu,jdeme!".
Scott vzal ostatní za ruce a přešli do ulice,do toho obchodu.
Scott dal Vincentovi čtvrťák,aby dostal sladkosti ze "stroje" s gumballem.
Scott si klekl a zašeptal:,,támhle je ulička s hračkama,rychle!".Tara a Brad šli rychle vzít hračky pro jejich bratra.,,Scotte"řekl Vincent.
,,Pojďme ven,otoč se!jsem tady!"
Vincent neviděl že ho Scott vzal za ruku.
,,Máme tu věc"zařvala Tara.,?ššššš"Scott jí dal facku,pak to pochopila.
,,Co? tu věc pro mámu a tátu?"zeptal se Vincent.,,Uhh jasně"řekl Brad,s úsměvem.
Vincent neměl moc zábavný den a začal špulit pusu.
Scott povzdychl,,pojd me si hrát, domu!".Vincent koulel očima a stoupnul si za Brada a Taru.Brad pošeptal Taře:,,Zdá se že,z nás zešý..."
.,,Naw,Scotte,chce jít do parku..."zašeptala Tara.Vincent vzal Scotta za ruku a řekl:,,Jdeme domu...teď!!!".Vincent se zamračil když šli zpět domu a sedl si do ložnice.,,Všichni si dáme přestávku a pak půjdem do parku".,,Přestávku!?!,nebudu si dávat přestávku,nebo nakupovat věci pro mámu a tátu!půjdu do parku!!".
Vincent udeřil do dveří a sedl si na postel.
Lehl si a popotahoval,ale slíbil si že nebude brečet,šel spát.Scott řekl ostatním aby šli do postele mezitím
zařídil dekorace...Scott se cítil hrozně ale nemohl zkazit překvapení.
Pak hodil confety na zem,položil dort na pult..a dárky na gauč..
O hodinu pozdeji,všechny probudil kromě Vincenta..
Pak zašeptal:,, za tři...probudíme ho tím že vykřikneme"všechno nejlepší k narozeninam"..1 2........3
,,Všechno nejlepší Vincente!!"vykřikli.Vincent ječel a spadnul z postele,,huh??"řekl.Scott ho odvedl do ložnice aby si prohlédl dekorace.Vincent zamžoural a uviděl rozmazanou dekororaci...,,vy..vy jste nezapomněli??"
.Vincent obejmul jeho rodinu a začal brečet Scottovi na jeho tričko
,,Nebreč,půjdeš si rozbalit dárky?".
,,Můj první!!".
Tara mu podala růžovomodrou krabici.Vincent ji otevřel a vytáhl plyšovou chicu.,,heheh..díky Taro".Jako další otevřel Bradův dárek..byla to bonnieho kytara....fajn teda..byla to hračka ale furt cool ne?,,huh?".Vincent přikývl a otevřel Scottův dárek.. vydechl..a podíval se na Scotta,ten se se usmál a přikývl.
,,Foťák mooooooooc děkujuuuuuuuuu!!!!!"skočil Scottovi do naručí a začal se smát a brečet najednou.
Scott se uchechtl.,,Jdeme do parku,ted".
Šli do parku a snědli tam dort.,,Řekněte sýr!!!"řekl Vincent.Všechny si je vyfotil,jedici dort a smějíci se,společně!!!

Autor:DigitalMonsters

Just Brothers-cz překlad [originál digital monsters]Kde žijí příběhy. Začni objevovat