Hoofdstuk 9

553 11 7
                                    

Lisas POV

Ik loop door een zwarte gang. Ik hoor allemaal mensen schreeuwen. Ik loop naar de mensen massa toe. Ik ga op mijn tenen staan om te zien waarom de mensen daar wachten. Er zijn 5 deuren..'Wat gebeurt hier?' fluister ik.'Weet je dat niet?' zegt een jongen naast mij.'Nee' zeg ik.'Iedereen hier ligt in coma..zie je die 5 deuren?' zegt ie. Ik knik. Langzaam gaat de mensen massa naar voren.'Als je één van de deuren volgt kom je weer bij..maar de andere 4..' hij maakt zijn zin niet af.'Hoe raakte jij in coma..euummm' vraag ik.'Rick' zegt ie.'Ik ben door een auto-ongeluk in coma beland..jij?' zegt Rick.'Ik ben in elkaar geslagen..mijn vriendje kwam me nog redden..maar toen viel ik al weg' zeg ik. Hij knikt begrijpelijk. Een vrouw voor mij is aan de beurt. Ze loopt naar een deur toe en loopt naar binnen. Nu ben ik aan de beurt.'Kies de goede deur..misschien komen we elkaar wel weer tegen' zegt Rick. Ik geef hem een knuffel en loop dan naar deur nummer 2. De tranen druipen over mijn wangen. Laat het alsjeblieft de goede deur zijn..dan kan ik weer bij Louis en de jongens zijn...

Louis' POV

Ik kon vanacht niet slapen. Dus daarom ben ik nu al om 6 uur s'ochtends bij Lisa op de kamer. Ik pak haar hand en knijp er ligt in. Ik kijk haar aan. Er stroomt een traan over haar wang. Kan je in een coma huilen? Ik veeg met mijn andere hand haar traan weg. Nu haar traan weg is komen die van mij. Ik blijf een lange tijd naar haar staren...

Lisas POV

Ik loop door de gang. Aan het einde zie ik een fel licht. Zal dit dan mijn einde zijn? Ik loop naar het licht toe. Ik knijp mijn ogen stijf dicht om niet te zien waar ik nu ben. Ik hoor opeens een stoel schuiven. Ik voel dat iemand met hand vast houd. Ik probeer in de hand te knijpen. Ik voel beweging. Ik probeer mijn mijn ogen te open. Het lukt! Alleen ik doe ze gelijk weer dicht door het velle licht.'Lisa?' vraagt iemand. Er komt een raar geluid uit mijn mond.'Ze is wakker' zegt een bekende stem. Ik doe mijn ogen open..en dit keer laat ik ze open.'Lisa' fluistert Louis.'Mmm' zeg ik. Ik draai mijn hoofd naar hem toe.'Ik hou van je' zeg ik schor. Ik probeer te slikken..maar dat lukt niet.'Ik ook van jou' zegt ie.'Ik dacht dat ik dood ging' fluister ik. Hij zegt niets. Hij gaat met zijn hand door mijn haar. Ik sluit mijn ogen.'Lisa?' vraagt ie.'Rustig maar..ik ga slapen..' fluister ik. Een zucht verlaat zijn mond.'Slaaplekker babe' zegt ie.'Dankje..blijf je bij me?' fluister ik.'Tuurlijk' zegt ie. Ik glimlach. Met een lach op mijn gezicht val ik in slaap...

Sorry voor kort hoofdstukje...de volgende maak ik langer...willen jullie miss laten weten hoe je het boek vind...natuurlijk mag je ook ideeen voor het boek achter laten...

Lots of Love xxNienke

Behind the door (Louis Tomlinson)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu