Be free :$ -9- Nechaj ma ty sviniar !

662 34 3
                                    

Ahojte:* Ďakujem vám veľmi pekne za nádherné komenty.:) Strašne ma potešili a hneď som dostala chuť do písania :D Máte za to aj dlhšiu časť a dúfam že budete aj ďalej komentovať :***
Tak príjemné čítanie :)
_Love ya <3

* Z pohľadu Justina *

,,Myslím, že by som ti mala povedať aj ja o svojej minulosti." povedala Cait. ,,Myslím, že mala."

Pozrela sa mi do očí a začala.

,,Všetko sa to začalo, ked som mala 13. Na moje narodeniny mi otec povedal,že mi dá prekvapenie. Mali sme oslavu a keď sa skončila, ja som išla do izby. Bola som unavená a tak som sa išla osprchovať. Ked som sa vrátila do izby, otec ležal na mojej posteli a ja som nechápala. V tú noc mi dal naozaj prekvapenie. Dieťa. J-j-ja som s ním otehotnela. On ma znásilnil.

Ked sa to dozvedela mama, vykričala na otca čo to spravil a ja som išla na potrat. Všetci v škole sa mi za to smiali, že som prišla o panenstvo a že este aj z otcom tak skoro.Bola som šikanovaná a smiala sa mi celá škola, len za toho chuja. A aby toho nebolo veľa ešte aj tehotná som bola.

Po potrate otec začal mlátiť mamu a neskôr aj mňa a moju sestru z bratom. Mňa začal zase znásilňovať. Bolelo to....kazdy večer to robil.

Neskôr to moja mama nevydržala a odsťahovala sa aj s mojimi súrodencami. Mňa tam nechala na pospas osudu. Odvtedi som ju nevidela.

Utiekla som z domu a bola som bezdomovec. Neskôr som sa dostala pod ruky mafiánom. Zobrali ma ku ním bývať a vyučili ma za jednu z nich. Tiež, ako ty sme zabíjali na objednávku.

Náš gang bol hneď po tvojom. Dokonca som si tam našla frajera. Bol to úžastný pocit byť milovaná. Milovala som ho. Miloval ma. Milovali sme sa navzájom.

No potom na scénu prišiel môj otec.

Našiel si ma. Vedel že Liam je pre mňa všetko. Zabil ho.

Neskutočne to bolelo a aj ja som chcela s ním zomrieť. Znenávidel a sprotivil sa mi vlastný otec este viac. Nenávidela som ho. Chcela som sa mu pomstiť. No problém bol v tom, že on ma uniesol. Presťahoval sa a zo mňa urobil kurvu. Najprv so mnou spával a potom ma dal do najdrahšieho bordelu v meste a ja som to musela robiť či som chcela, alebo nie.

Neskôr ma chlapci našli a pomohli mi utiecť. Ja som sa este musela pomstiť otcovi. Vlastnoručne som vyvraždila jeho gang a otca si nechala na koniec. Zapichla som mu nôž presne do srdca a z radosťou odišla .

Stala sa zo mňa nemilosrdná vrahyňa a bavilo ma zabíjať ľudí. Vtedy na začiatku ked som sem prišla, som ti sklamala že som zabila len 5 ľudí. To je na mňa malo. Ja som zabila asi tak 50 ľudí. Zničila som 50 ľudských nevynných životov.

Utiekla som s chalanmi preč.

Jedného dňa sme mali kšeft a ja som zabila celú rodinu. Niekto zavolal políciu a mne sa nepodarilo utiecť."

Pozeral som sa na ňu s otvorenou pusou. Ako ona mala o 100 pro horšiu minulosť ...chúďa. :(

,,Dali ma do dievčenskej väznice. Odtiaľ som utiekla 3krát a potom ma preložili sem. K tebe. K najkrajšiemu chalanovi, akého som kedy videla." dopovedala a usmiala sa. Ona sa usmiala.

,, A som krajší aj ako Liam?" s úsmevom som zanôtil.

Sklopila hlavu a ja som sám seba v duchu fackoval, čo som sa to za chujovinu spýtal.

,,Áno" pritakala.

,,To ako vážne ?"toto som nečakal."

,,No nie robím si srandu. Áno si krajší Pán narcis." zaškerila sa.

,,Ty sa smeješ po tom čo si mi práve povedala?" opýtal som sa už s vážnou tvárou.

,,A prečo by som nad ňou mala plakať ?! Už som si to vyplakala...a aj som sa rezala. Ale to je blbá minulosť a ja žijem prítomnosťou."

,,Dobré dievča...Páči sa mi tvoj prístup k životu." zasmial som sa a ona som mnou.

Rozprávali sme sa takto este asi dve hodiny, ale potm sme išli na 'večeru'.

Dojedol som skôr a išiel som do cely. Počkať na Caitlin sa mi nechcelo. Veď ju môžem počkať aj tu.

*****

Cait už dlho nechodila, tak som vstal a cez mreže sa pozerl na chodbu. Keď som ju uvidel, srdce mi vynechalo jeden úder. To čo som videl som už v živote vidieť nechcel, ale ked môj život je taký posratý. Preboha.

* Z pohľadu Caitlin * ( krátke )

Justin dojedol a išiel preč. Asi sa mu nechcelo na mňa čakať. Za 5 minút som bola najedena aj ja, keďže veľa nejema k tomu ešte také grci varia.

Išla som po chodbe, keď ma zrazu niekto chutil za ruku a zatiahol ma za roh.

Pozrela som sa dotičnému do tváre a hneď sa mi znechutil. Tomkins.

,,Ale ale už som ťa dlho nevidel cica." zasmial sa. ,,Čo do piče cheš ?!" vyprskla som mu do tváre, až moje silny dopadli na jeho slizkú tvár.

,,Teba" šepol mi tesne pri uchu.

,,Ale ja teba nie a pusť ma!"chcela som sa mu vytrhnúť, ale bol silnejší.

,,Prestaň sa metať a spolupracuj do piče !" skríkol na mňa.

,,Nechaj ma ty sviniar!"

,,Už je neskoro, teraz si ten tvoj Bieberko potrpí a ty budeš v jeho očiach ako bezcenná kurva a ja si konečne užijem." dohovorili a z predstavy nad tým že si užije vzdychol.

,,Ty nadržaná sviňa.

Prepáčte, ale nestíham. Zajtra totiž máme pisomky a musím sa mučiť :(
Za krásne komentíky a votes máte časť. :)) Ked dáte do večera 4 komenty, časť bude zajtra hneď ako dojdem zo školy.

Ľúbim vás ...a este aby som nezabudla, kto chce venovanie, tak napíšte :D

*Sofi

Be free :$Kde žijí příběhy. Začni objevovat