Ιούνιος 27, 2011, 6:48 μ.μ
Υπόθεση # 187.658.12-005 Β.12 (MID)
ΕΠΙΣΗΜΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Συγγνώμη που σας κάναμε να περιμένετε δεσποινής Soulton. Θα θέλαμε να σας κάνουμε μερικές ερωτήσεις.
SOULTON: Πού είναι ο Harry;
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Το όνομα μου είναι Christopher Newman και αυτός είναι ο συνέταιρος μου, Ντετέκτιβ Graham Brown. Σήμερα είναι 27 Ιουνίου, 2017, ώρα 6:48 μετά μεσημβρίας. Αυτή η κατάθεση ηχογραφείτε.
SOULTON: Βρίσκεται και ο Harry εδώ;
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε σε τίποτα αν δεν απαντήσετε στις ερωτήσεις μας πρώτα.
SOULTON: Σας παρακαλώ. Απλά πείτε μου πως είναι εδώ. Πως είναι καλά.
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σας απαντήσω. Σας διαβεβαιώνω πως όσο πιο γρήγορα ξεκινήσουμε με την κατάθεση τόσο πιο γρήγορα θα τελιώσουμε και θα πάρουμε όλοι μας τις απαντήσεις που ζητάμε.
SOULTON: [παύση]... Ώραία. Τι χρειάζεται να μάθετε;
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Σας ευχαριστώ. Παρακαλώ δηλώστε ολόκληρο το ονομά σας, την ημερομηνία γεννησής σας και το επαγγελμά σας.
SOULTON: Abilene Ivy Soulton. 19 Ιανουαρίου 1994. Είμαι ακόμα μαθήτρια.
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Πολύ καλά.
SOULTON: Δεν θα έπρεπε να έχω κάποιον δικηγόρο;
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Μπορείτε να καλέσετε έναν οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε. Αν και δεν νομίζω να είναι απαραίτητο απλά θέλουμε να σας κάνουμε μερικές ερωτήσεις για να διευκαλυνθεί η υπόθεση.
SOULTON: Δηλαδή δεν με έχετε συλλάβει;
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Όχι, όπως σας είπα και προηγουμένος το μόνο που θέλουμε είναι να απαντήσετε σε μερικές από τις ερωτήσεις μας; Λοιπόν ξεκινάμε;
SOULTON: Εντάξει.
ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ: Ας ξεκινήσουμε από την αρχή. Πότε γνωριστήκατε με τον Oliver και τον Harry Styles;
YOU ARE READING
wicked games ;; harry styles
FanfictionΌλοι είμαστε μέρος του ίδιου διαβολικού παιχνδιού απλά βρισκόμαστε σε διαφορετικά επίπεδα. Αντιμετωπίζουμε την ίδια κόλαση, απλά διαφορετικούς δαίμονες.