D/n synsvinkel
Min far har lige været nede for at købe pizza og vi skal lige til at spise da Anthon siger
" Skal vi ikke se en film på Netflix? "
" Patness idé! " siger Thor og vi begynder allesammen at grine. ( det skal lige siges at din far ikke spiser pizza med jer haha ). Jeg har en salatpizza, Thor har en skinkepizza og Anthon har en mageritha ( staves? ). Vi finder en film der hedder White chiks.
" OH SHIT DET ER JO OS ANTH " råber Thor lige pludselig, jeg får et kæmpe chok og skriger næsten! " ej undskyld.. " Anton flækker af grin og det samme gør mig og Thor.Klokken er ved at være 23.00 og vi beslutter os for at gå i seng, eftersom at vi allesammen er mega trætte. Anthon går op og børster tænder imens at mig og Thor ryder op. " Sov godt, hvis i kommer til det " siger Anthon. Jeg himler bare med øjenene, siger godnat til Anthon og går op ovenpå.
Jeg står ude på badeværelset og skal lige til at børste tænder da Thor kommer ind og siger at han har glemt tandbørste. Typisk ham ahaha. " Tjekker lige om jeg har en ekstra en. " Jeg går nedenunder og ser Anthon der allerede snork sover, shit han kan snorke. Jeg finder en ekstra tandbørste og går op til Thor igen. " her " siger jeg. " taak ". Vi begynder at børste tænder, og Thor laver et sjovt ansigt i spejlet og jeg flækker af grin så alt mit tandpasta bliver spyttet ud over spejlet. " EEEJ THOR FOR HELVEDE HAHAHA " " HAHAHA UPS "
Jeg går ind i seng ( efter jeg har ryddet op self haha ). Jeg tager min trøje af og har kun bh på, da Thor kommer ind. Han står bare og stirre på mig, den dreng alså. Jeg kravler ind under dynen og Thor står nu kun i boxershorts og kommer også hen i sengen. Kan slet ikke vente til imorgen!
Jeg slukker lyset og Thor rykker sig tættere på mig så vi til sidst ligger i ske. " Godnat smukkeste " siger han. " Godnat Thor ". Det føles som om at jeg har kendt ham hele livet! Hvad den dreng ikke gør alså haha. Jeg falder hurtigt i seng med et smil på læben.
YOU ARE READING
Bois overraskelsen!
FanfictionDenne her historie handler om d/n som leger citybois til hendes venindes fødselsdag, og der kommer hurtig kærlighed i luften mellem hende og Thor. Håber i vil følge med! <3