Sabah
(Haluk güneşi kollarıyla tamamen sarmış,başını boynuna gömmüş vaziyettindeydi)
(Haluk mırıldanarak)
Haluk:güneşim..(Haluk gözlerini açmaya başlar)
Haluk:güneşmi..?
(Haluk birden gözlerini avuştururak tekrar bakar)
Haluk:nee..
(Haluk şoku atlamaya çalışır ve bir şey oldumu düşünmeye başlar)
Haluk:dün gece ne oldu..?
(Haluk hemen yataktan çıkar aceleyle pantolonu gömleğini giyer)
Haluk:yapmamışım ..yapamam ben gece yapmamışımdır..
(Haluk saçlarını karıştırır)
Haluk:herşey birlikte olmuş gibi sanki..şimdi ne olacak ve ben dün neler yaptım yada yaptımmı acaba..ya belki mışıl mışıl yattım baksana Güneş'te öyle yatıyor..eğer olsaydı çoktan uyanıp hatta giderdi bile..belliki benim yanında yattığımdan haberi yoktur yoksa zaten beni böyle yatağa asla kabul etmez..yanlız ben içimi Ferahlatmaya mı çalışıyorum..ben duş alayım...
*************************
(Güneş uyandı elini yatağın diğer tarafına götürdü,haluk yoktu)Güneş:ne sandın ki uyanıp sana sarılı mı kalacaktı..
(Güneş kalkıp aynaya bakar)
Güneş:yine izini bırakmış boynumda.morartmasa olmaz gelde sakla bunu..
Kerem: anne..
Güneş:babacık.. aşkım mı uyanmış..gel bakayım kucağa..biz ablanları uyandıralımmı..
Kerem:evve..
Güneş:aşkım hade ozaman..
*********************************
(Haluk sıcak suyun altında tek tek geceyi hatırlar)(Haluk havluyla belini sarmış aynaya baktığında boynunda morarmış izi gördü)
(Haluk gülerek)
Haluk:ben onu öpmüştüm o beni öpmediki..(Haluk başını sağa sola hafif salladı sonra sırıtarak banyodan çıktı)
Haluk:güneş..!
(Ses çıkmaz)
Haluk:iyi aşağıda her halde..
(Haluk giysi odasına girer ve girer girmez şaşırır)
Haluk:güneş..
(Güneş kapıya sırtı dönük tam elbisesini giyiyordu o an haluk onu görür)
(Haluk hemen sırtını döner )
(Güneş elbisesini düzeltip döndüki kapıya doğru yönelen haluku gördü)
Güneş:haluk..!
(Haluk elini karnına bıraktı tam güneşin göremiyeceği şekilde)
Haluk:ben..giyinmeye geldimde..
Güneş:haluk kapıyı çalmak diye bir şey var..
Haluk:ben odaya baktım sen yoktun o yüzden rahat girdim zaten girmemle çıkmam bir oluyordu ki sen farkettin..
Güneş:bir şey görmedin dimi..
Haluk:şey..müsaade edersen giyinecem..
Güneş:tamam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güneş ve Çocukları
RomanceKADIN VE ADAM'ı Anlatan bir hikaye. Kadın ve Adam'ın Hikayesi, okumanıza değer bir hikaye . Okuyunca göreceksiniz. (DEĞERLİ OKUYUCULARIM BU HİKAYEYİ YAZARKEN TAMAMEN EN İYİSİNİ YAZMAYA ÖZELLİKLE ÖZEN GÖSTERDIM ÇÜNKÜ SIZLER EN İYİSİNİ HAK EDİYORSUN...