Bu sabah herzamankinden erken uyanmıştım çünkü okuda tören var eski müdürümüzün adınaymış.Ben okulu hiç sevmiyorum okul kendini beğenmiş ve kendini üstün görenlerle dolu.Ve inanabiliyormusunuz bugün kimya sınavı var .Anlamıyorum eskiibir müdür için neden tören yapılırki.Okula gitmek için evden çıktığımda bir kağıtla karşılaştım üstnde 'SENİ SEVİYORUM' yazıyordu.Çok şaşırdım ama umursamadım çünkü geceleri buralarda çok eşkiya dolaşıyo kesin o kağıtlrdan birisi uçmuştur.Okula gittiğimde yerlerde hep sular vardı büyük bir ihtimalle okulun bahçesin yıkamışlardır anlaşılan bugün yere yapışan çok olucak.Tam törene girecekken okulun en yakışıklı çocuğu 'Taylor' beni yanına çağırdı.İlk önce şaşırdım neden beni çağırsınki dedim ve yanına gitmedim.Sinirlenmie benziyordu çünkü hızlı bir şekilde yanıma geldi ve dediki 'Birazcık benle gelsene ' dedi.O an felç geçiriyorum sandım vücudumu hareket ettiremiyordum.Sonra yavaşça okulun bodrum katına indik çok sessizdi ve kimse yoktu sadece biz ikimizdik.Aşırı derecede heyecanlanmıştım.Ayaklarım tutmuyordu ve gözlerim ateş gibi sıcacıkolmuştu vücudumdan akan ter soğuyarak vücudumu donduruyordu.Birden durduk veTaylor beni öpmeye çalıştı.Ve bende salak gibi kaçtım.Offf neden böyle yapıyorum anlamıyorum.Tam merdivenlerden çıkıyordummki arkadan bi ses geldi 'Dur gitme!' yanaklarım sanırım ilk defa bu kadar kızarmıştı.Arkama baktım arkamda Taylor vardı ben koşmaya çalışırken benden daha fazla koşup beni kolumdan tuttu ve ' Sen çok güzelsin'dedi ve beni öptü.O an ayaklarım yerden kesilmişti ve kendimi ona bırakmıştım.Beni kolumdan tutup yine bodruma indirdi.Sonrada bir sandalyeye oturtup bağlamaya başladı.İçimdeki heyecan birden korkuya dönüşmüştü.Kaçmaya çalışmıştım ama olmadı.Beni bağladıktan sonra önüme eğilip 'Neden benden kaçıyosun ben seni çok seviyorum' dedi.Hem korkuyordum hem de şaşırmıştım, okulun en yakışıklı çocuğu neden benim gibi tipsiz bi kızla çıksınki.Yukardan ses gelmeye başlamıştı beni çözmeye başlamıştı tam çıkarken 'Lütfen benimle çık' dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.Yine yanaklarım kızarmaya başlamıştı bende ordan uzaklaştım.Eminimki teneffüste benden cevabı almak için yine benim yanıma gelecekti o yüzden teneffüslerde bi yerlere saklanmam gerekiyor.Derse girdiğimde sıramın üstünde bir not buldum sabah gördüğüm nottu bu ama bu sefer üstünde 'TAYLOR' yazıyordu.Daha ben kitaplarımı çıkartmadan öğretmen gelmişti.Ve 10 - 15 dakika sonra kapı çaldı ve kapıyı çalan...