Prolog - Proč jsem tak švihlý

139 14 33
                                    

Varuji předem, že to bude někdy trochu retardované... ale jen trochu :DD

Dále... ze začátku budou hodně krátký kapitoly, ale pokusím se to časem vylepšit. Pokusím vydávat kapitolu jednou za týden, ale raději mi nevěřte. Snad třeba každé pondělí bych mohl.

A chtěl bych hrozně moc poděkovat jull_bluewright, za to, že mi pomohla tenhle mezidimenzionální masakr napsat.


Ráno jdu do kuchyně pro mléko. Najednou vidím podivný záblesk a tak se jdu podívat na to místo, kde jsem ho viděl. Nic tam není, jen psí lejno. Najednou mě trefil blesk a od té doby jsem tak švihlý.

Po dlouhé době se probudím, ve své komnatě a u sebe mám nádhernou křišťálovou hůl. Celý pokoj mám zamrzlí......asi vypnuté topení. Jdu se zeptat mamky, co to má znamenat. Říká mi, že ten blesk musel vyvolat mé kouzelnické schopnosti a pokoj mám zamrzlí, protože jsem včera jedl hrozně moc fazolí a prděl jsem led.

Nikdy jsem nevylézal z domu, protože jsem prděl led a ostatní z toho mrzli smrady. Vždy jsme se po nějaké době stěhovali, protože moji rodiče jsou UPÍŘI. No.......... a já jsem vlkodlak.

Matka mi pověděla, že mě přihlásila do školy, kde jsou podobné postižené děti a že se ta škola jmenuje Prdavice456987 -- Super název pro školu Také mi řekla, že škoĺa začíná za měsíc. Už se těším, že si najdu kamarády, co prděj oheň.

Hned jsme šli s rodiči přes jednu hospodu do šikmé ulice. Tam jsem si koupil hůlku (12 palců, ohebná, tisové dřevo, pero z ptáka fénixe), měděný kotlík, hromadu učebnic a nádhernou sovu pálenou (Dal jsem jí jméno Morgana, které jsem našel v dějinách kouzel a iluzí), mosazné váhy a jeden dalekohled. Potom jsem šel do hospody Děravá pánev a tam jsem si koupil čaj. Rodiče mezitím koupili nějaké hábity, zimní plášť a ochrané rukavice z dračí kůže.

Le prolog ist bin hír

Myslíte, že Ysdorf najde nějaké kamarády, kteří prdí oheň ?
Vše bude jasně jasné v další kapitole.

YsdorfKde žijí příběhy. Začni objevovat