နိဒါန္းမလွေသာ ေတြ႕ဆံုမႈတစ္ခု

3.6K 278 12
                                    

' ငါတို႔ လမ္းခြဲၾကရေအာင္ '

coffee ဆိုင္ေလးအတြင္း တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ စိတ္မၾကည္ႏူးစြာၾကည့္ရင္း ဆယ္ဟြန္းဘက္မွ စလိုက္ေသာ စကားတစ္ခြန္း ....

' အေၾကာင္းအရင္းက? '

ေအးေဆးစြာပင္ ျပန္ေျပာေသာ တစ္ဖက္မိန္းကေလးရဲ႕ စကားေၾကာင့္ ဆယ္ဟြန္း အနည္းငယ္ေတာ့ တြန္႔သြားမိသည္မွာ အမွန္။ ဘာလို႔ဆို အရင္တုန္းက ထားခဲ့တဲ့ ရည္းစားေတြထဲမွာ ဆယ္ဟြန္းဘက္မွ လမ္းခြဲစကားစေျပာလၽွင္ ေသမလို ျဖစ္ၾကရတာခ်ည္း..။ ယခု တစ္ေယာက္ကေတာ့ အရင္လူေတြနဲ႔ ကြဲျပားစြာပင္ ေသြးေအးလြန္းလွေနသည္။

' ကၽြန္ေတာ္ ဆူေယာင္းရွီ ကို မခ်စ္ေတာ့လို႔ '

ဆယ္ဟြန္းရဲ႕ တံု႔ျပန္စကားအေပၚ ဟက္ခနဲ ရယ္လိုက္ကာ ေရွ႕မွာခ်ထားသည့္ ေရခြက္ကို ဆြဲေမာ့ေသာက္လိုက္သည့္ သူမ ...

' မခ်စ္ေတာ့လို႔ဆိုေတာ့ အရင္ကေရာ ခ်စ္ခဲ့ဖူးေသးလို႔လား '

ဆယ္ဟြန္းရဲ႕ မ်က္လံုးတည့္တည့္ကို စိုက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မ်က္ဝန္းအိမ္တြင္ အရည္ၾကည္ေလးမ်ား လဲ့သေယာင္ေယာင္ ျဖစ္တာကို ေတြ႕လိုက္သည္။

' ကိုယ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ဆူေယာင္းရွီ ကိုယ့္ထက္ေကာင္းတဲ့ သူနဲ႔ ေတြ႕ဆံုႏိုင္ပါေစလို႔ ဆုတာင္းေပးလိုက္ပါတယ္ '

ဆယ္ဟြန္း သူမကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ဝိုင္းမွ အျမန္ထြက္ခြာခဲ့သည္။ ၾကာရင္ သူခံႏိုင္ရည္ရွိလိမ့္မယ္မထင္ ... သူကိုက မွားတာ ... ဆူေယာင္းရွီက ဘတ္ဟြန္းရဲ႕ အမ မွန္း သိရဲ႕နဲ႔ကို ဘတ္ဟြန္းကို အရြဲ႕ တိုက္ခ်င္စိတ္နဲ႔ မရရေအာင္လိုက္ခဲ့တာ... ဘတ္ဟြန္းကို ခ်စ္ေနမိမွန္း ကိုယ့္စိတ္ကို ကိုယ္သိရဲ႕နဲ႔ ဆူေယာင္းရွီကို အသံုးခ်ခဲ့တာ ...

' ဆယ္ဟြန္း '

အေနာက္မွ ေခၚသံေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဆူေယာင္းရွီက ခုနက ခ်ထားသည့္ ခြက္ကို လက္မွ ပင့္ကိုင္လိုက္ကာ ၾကမ္းျပင္ေပၚသုိ႔ ပစ္ခ်လိုက္သည္။

' ျမင္လား ဆယ္ဟြန္း ။ ဒီ ဖန္ခြက္ကေလးလိုပဲ မင္းရဲ႕ စိတ္ႏွလံုးက အရမ္းကို ထိခိုက္လြယ္တယ္ ။ ဒါေပမယ့္ ဆယ္ဟြန္း တစ္ခါတစ္ေလၾက စိတ္ထိခိုက္လြယ္တာ နာၾကည္းလြယ္တာ ျဖစ္သင့္ေပမယ့္ မင္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဒီဖန္ကြဲအပိုင္းအစေလးေတြလို တစ္စစီျဖစ္ၿပီးမွ ျပန္ဆက္လို႔မရတဲ့ ေနာင္တမ်ိဳး မလုပ္မိပါေစနဲ႔လို႔ မွာခ်င္တယ္ ... ဒါ မင္းကို တို႔ရဲ႕ ေမာင္ေလးလို သေဘာထားလို႔ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ေျပာခ်င္တာေလးပါ '

Black HawkWhere stories live. Discover now