Στο τελος ο Luhan με πηρε και με φιλησε ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΑ
J- Παιδια το κουδουνι .
L- Αχ ναι ... Πως θα παμε στην ταξη με αυτα τα μαυρα χαλια ;
R- Δεν ξερω παντος ειναι δικο σας προβλημα .
Luhan pov !!!
Κοιτα πως την κοιταει ο Sehun . Αχ θα τον σκοτωσω . Αν μου παρει και αυτην την γκομενα , παει θα τον αποτελιωσω.
Rose pov !!!
Sehun αχ να ξερες ποσο σε αγαπω . Δεν με ενδιαφερει ο Luhan ... Εγω μονο εσενα ζητω .
Sehun pov !!!
Ολη την ωρα κοιτοισα αυτη την κωλαρα . Θεϊκη . Εχω τρελαθει . Ολοι μιλανε για αυτον τον κωλο . Βεβαια με τετοιο μαναρι που εχει ο Luhan πως να μην ζηλευει ...
Στο τελος της ημερας
S- Θα ηθελες να σε παω σπιτι σου Rose ;
R- Μα και βεβαια .
Αφου ο Luhan κρυφακουγε , με ρωτησε κι εκενος .
L- Θα ηθελες να σε παω σπιτι σου ;
R- Σορρι Luhan αλλα θα με παει ο Sehun σπιτι ... Σε εχω βαρεθει
Exo- Οοοοο !!!
L- Σιωπη ...
Πριν ολοκληρωσει την προταση του εγω με τον Sehun ειχαμε ανεβει στην μηχανη .
Οταν φτασαμε στο σπιτι μου ο Sehun μου ζητησε λιγο νερο. Εγω του ειπα να περασει και να καθησει στον καναπε μεχρι να γερω το νερο .
Οταν προχωραγα για να του δωσω το ποτηρι σκουντουφλησα. Επεσα πανω στον Sehun και το νερο πανω στην μπλουζα του .
R- Ωχ συγγνωμη ...
S- Δεν πηραζει.
R- Βγαλε την μπλουζα σου για να την βαλω να στεγνωσει .
S- Αμεσως.
R- Καλυτερα να γυρισω ...
S- Οχι ... Ετοιμος
R- Να μαζεψω τα γιαλια . Αουτσ ...
S- Τι εγινε ...
Αφου κοπηκα ο Sehun προσφερθηκε να μου φερει χαρτι . Το τυλιξε και με ρωτησε ...
S- Σε ποναει ;
R- Ναι
S- Να το φιλησω ;
R- Ναι
S- Που αλλου σε ποναει ;
R- Στον ωμο .
S- Και που αλλου ;
R- Στον λαιμο .
S- Και καπου αλλου ;
R- Στα χειλοι .
Αφου τελειωσε η κουβεντα μας , φασοθηκαμε . Ξαφνικα ο Luhan μπαινει μεσα και αρπαζει τον Sehun . Ο Sehun δινει μια γερει μπουνια στο Luhan και πεφτει ξερος κατω
R- Μα τι εκανες ... Εξω ...
S- Μα δεν τον αγαπας .
R- Και ... Επειδη δεν τον αγαπω σημαινει οτι δεν ειναι και φιλος μου ; Εξω τωρα ...
Rose pov !!!
Στενοχωρηθηκα που εδιωξα τον Sehun , αλλα δεν μπορουσα να κανω αλλιως . Ειναι τοσο χαζος και γλυκος .
Μα πως μπηκε ετσι μεσα ο Luhan , λες και ειναι σπιτι του . Μου σπαει τα νευρα , αλλα κι αυτος ειναι γλυκος . Νομιζω οτι ερωτευτηκα για δευτερη φορα .Ολο το βραδυ φροντιζα τον Luhan . Ειχε τραυματιστει σοβαρα .
Την επομενη μερα στο σχολειο
R- Κυριε , ο Luhan δεν θα ερθει σημερα . Κατι του ετυχε
Ειπα και κοιταξα με ενα αγριο βλεμα τον Sehun
Sehun pov !!!
Τελεια σημερα η Rose θα ειναι ολη δικια μου . Θα εχω αυτη την κορμαρα διπλα μου . Ο. Luhan δεν θα ερθει . Τελεια .
Δασκαλος- Sehun θες να πεις μαθημα ; ...
Στο διαλειμμα
Πριν περασω την πορτα για το προαβλιο , ο Sehun με αρπαξε και με πηγε στις τουαλετες . Εκει με κολλησε στον τοιχο και αρχισε να μου αφηνει υγρες πιπιλιες .
( Πραγματι αηδιαστηκο αλλα εγω το εχω συνηθισει τοσες φορες που μου το εχουν κανει )
Εγω προσπαθουσα να του αντισταθω , αλλα ηταν αδυνατον
Στο τελος του σχολειου πηγα σπιτι και ειπα στον LuhanR- Luhan παω για ψιωνια .
L- Ενταξει .
Οσο εγω ημουν στο σουπερ μαρκετ ο Luhan πηρε την Jenny τηλεφωνο .
L- Jenny μπορεις να κανεις κατι με εμενα και την Rose ;
J- Ναι αμε . Οτι θελει ο κολλητος μου . Πες ...
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ
YOU ARE READING
My Life With Luhan .
ActionΔεν σας λεω τιποτα . Θα τα ανακαλυψουμε ολα μαζι . Ενα στοιχεια . Εχει δραση περιπετεια , αγαπη και μυστηριο .