Ü niversitem İstanbulda idi. Yanımda bir de en en yakın arkadaşım Ece.. Gurbette ondan başka kimsem yoktu zaten. Liseyide birlikte okuduk öncesini de.
Yine yurt yine yurt! Eşyalarınızı bırakmış okula gidiyorduk. Acaba burada kimler olacaktı? Okula girdik. Çok ' cool' bir okuldu.(Burası Yaramaz Çocuk un başıyla aynı isteyen okuyabilir.)
Sınıfa çıkarken ilerden sesler geliyordu. 'Ece gidip şu sese bakalım.' Dedim ürkek bir sesle.' Tamam' Dedi. 2 kişilerdi, birini dövüyorlardı. Sonra bizi gördüler. Çok kötü baktılar.' Sen bir yana koş ben bir yana' dedi. Başladım koşmaya. Siyahlı benim peşimdeydi. Demekki beyazlı Ecedeydi. Yandık. Tabi benim sakarlığım kendini burada da kendini belli etti. Ayağa kalktım,düştüğüm yerden. Arkamdaydı. Duvara yaslandım. Geçti karşıma (!)
' Neden burdasın?'' Senin için gelmediğim kesin'' Ukalacım beni tanımamış olsan iyi edersin.'' Tanımış olursa görürsün ne olacağını.' Ve gitti. Eceyle buluştuk. Eve çocuğun çok tatlı olduğunu söyledi. ' Ece lütfen! Daha önemli sorunlarımız var! Unut şu salağı!'' Tamam ya!'
Sınıfa girdik. 5 dk sonra ders bitiyomuş.
Zil çaldi. Çiktik siniftan ve okul koridorunda yürümeye basladik. Karşıdan geliyorlardı. Yön değiştirmeye çalıştım. Ama daha çok ustumuze gelmeye başladılar. Sonra omzuma çarptı.' Yavaş olsana biraz!' Diye bağırdım arkasından. O da bana göz kırptı.
Yurda gittik ki gitmez olsaydık. Kavga çıktı. Gerizekalı yelloz kavga çıkardı. Onu da bizi de yurttan attılar.
Kendimize kalacak bir yer arıyorduk. Bir yere yemek yemeye girdik. Ve karşımıza onlar çıktılar.Evet bizi kovalayanlar. Tabi bizim mal Ecenin gözleri parladı.
Elimizde çanta olduğu için ' Nereye?' Dediler. Ece tam cevap verecektiki ' SANANE!' Diye tersledim. Eceyse 'Siz ona bakmayın onun sinirleri bozuk. Yurtta kavga etti. Attılar bizi de.'' Istersen biyografimizin tamamını anlat Ececim. Anlamazlar bence böyle.' Dedim. Gıcık şey. Ne guzel cevap vermiştim oysa. Eceyi kovalayan ' E bizde kalın. En azından azından bir yer bulana kadr.'' Aynen bende öyle diyecektim.' Dedi kara.' Hayır teşekkürler.' Kolumdan tutarak' Hazal tanışmam kötü olabilr ama senin sokakta bu halimle kalacak yer aramana izin veremem.'' Istemiyorum dedim.'' Hadi Hazal. Bagirttirma beni burda.'' Eger canımı acıyla devam edersen hiç gelmeyeceğim.' Kolumu bıraktı.
Eve geldik. Ev muhteşemdi. Iki yansa ayrılıyordu. Kara beni bir yana götürüyordu. Çok tatlı bir kokusu vardı. Sanki ben bu konuyu tanıyor gibiydim. Birden önüme kendisi gibi kara bir kedi çıktı. Çığlık attım. Karayı ittirdim. Yere düştü.' Özür dilerim' Dedim.' Yok hata bende. Ben senin kediden korktuğunu unutmuşum. Hemen gonderecgim onu.'' Nerden biliyodunki?'' Hadi gel odamı göstereyim.' Gösterdi. Sonra bende oturup biraz bir cikarayim dedim. Ve derslerin çok zor olduğunu farkettim. Offff!
🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱
5 YIL ÖNCE. ..
Teog teog teog! 8. Sınıf neden bu kadar zor olmak zorunda ki!
Seçmeli dersteydik. Hoca test verdi. Çözdük. Hoca bana yanlislarimi sordu. Kara beyefendi de ben hangi soruyu söylersem ondan önceki soruyu soruyordu. Hemde bile bile!
Allahım neden Kara bu kadar mal olmak zorunda!!! Allaha dua ediyorum bizi büyüyünce karşılaştırmasın.
🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱
NORMAL HAYAT...' Ne yapıyorsun ' diye birden girdi odama. Sanki dingonun ahırına giriyor öküz. 'Kitaplarla ne yapılır sence?'' Ne yapılır?'' Ben halay çekmeyi tercih ediyorum kara. Ne yapılır kitaplarla!'' Ya tamam ders çalışılır.' Dedi gülerek.' Senin gibi birisi nasıl doktorlugu kazandı hala bilmiyorum.'' Hadi hadi yemege.'
Aşağı indim. Ecenin yanina oturdum.' Ece hemen ev arayışına geçiyoruz yoksa ben burda önce onu sonr kendimi boğazlarım!'' Ya tamam knk sen ıki güne kalmaz..😁'' Allah korusun ve yazdıysa bozsun.' Dedim.' Ama varya ben bunları bir yerden tanıyorum.''aynn ya bende onu dicektim.' Arkadan bizi dinleyen beyazlı birden ' yakinda öğrenirsiniz.' Diye fısıldadı. Düşünmeye başladım. Aa! Hatırladım.. Asıl eyvah! Ya olamaz ama!'' Ece yürü banyoya.'' Noldu ya?'' Geldik banyoya. Kapıyı kitledim.' Bak soyleyeceklerimden sonra çığlık atma.'' Tamam.'' Bunlar varyaa... bunlar bizim küçüklük belamiz!'' New!'' Iyi ki bağırma dedim! Sakın söyleme salah yatacağız tamam mi?'' Tamam.' Birden onlar geldi.' Kızlar iyi misiniz?'dedi kara. Yani DeniZ.ardindan da beyaz yani Ege
' Iyiyiz hadi yemek yiyelim.'deyip geçiştirdim.
Ya olamazdı. Adil değildi bu!!!
Yemek yiyorduk.' Eger beni nerden tanıdığını söylersen her istedigini yaparim.'Dedim gülerek.' Herşey mi?'' Evet. Herşey..'' Hmm. 'Dedi Dedi bayıldım. Sebebini bilmiyorum.
Uyandığımda basimda Deniz vardı.' Senin hep benim elime düşmeni istemiştim..' dedi. Anlamıyorum. Biliyorum ama anlamıyorum. Sonra Ege ile Ece geldi. Ikisi çıktı. Ece kaldı.' Seni çok özledim...'deyip sarıldım.
4 AY SONRA...
Ecenin doğum günüydü. Egeye söylemiştim gelirken pasta alacaktı.
Eceye 'Biraz gezelimmi?' Dedim.' Olur..'Dedi.
Her yeri gezdik. Istanbuldaki en güzel günümdü diyebilirim.
Eve gittik. Egeyi aradım. Geç geleceklerini söyledi. Tabi benim sinirlerim tepeme çıktı. Biliyordum guvenmemeliydim onlara. Sinirimi Eceye belli etmedim.
'Hadi Ece şu meşhur partimizi yapalım.'' Ama evde malzeme yokki.'' Ben alıp gelirim.'
Çıktım dışarı. Bufeye gittim. Tabi gidene kadar aklımdan çok şey geçti. Neden yalnız bırakmışlardı ki?
Eve geldim.' Hadi başlayalım.' Yaptık pastayı. Sogusun diye dolaba koyduk.' Ece oturmayalım. Karaoke yapalım. ''Hangi şarkı?''Senden daha güzel.'' Peki.'Dedi ve gidip açtı. Başladık söylemeye.
"Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel
Kimselere de bakmadım
Aklımdan geçen
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel...."
' Hadi Ece sen baska bir şarkı aç bende pastayı getireyim.' Gidip getirdim pastayı . ' Hadi ufle''Hayır birlikte.' Birlikte üfledik. Sonra yedik pastayı pastayı güzel. Ama hala sinirliydim. Ortalığı topladım.' Ece ben yatıyorum'' Tamam canım.' Dedi. Gidip sarıldım.'Yeni yaşını birlikte geçirmek dileğiyle mutlu yıllar aşkımm.' Deyop öptüm yanağını.'İnşallah bebeğim inşallah.' Dedi o da.ECENİN BAKIŞ AÇISI...
Hazalla yine güzel geçmişti günüm. Ama Ege kutlamadığı için kirilmistim. Uyuyakalmistim. Kapı sesi geldi. Saat 1.00. Başımı hafifçe kaldırdım. Ege gol olduğunu gördüm. Ege mutfağa gitti. Deniz de Hazalın odasını acik gorup oraya gitti. Ben hemen basimi geri koydum. Ege geldi. Uyuyomus gibi yaptım. Geldi üzerime pike örttü. Kendisi de yan koltuğa yattı. Çok yorulmuş heralde. Uyumuştu. Kalkıp benim üstümdekini onun üstüne örttüm. Sonra gidip Denizle Hazala baktım. 'Eceline susamış galiba' diye fısıldadım. Birden başını dönürüp ' Biraz öyle olacak.' Dedi ve güldük. Sonra bende üstüme birşey örtüp yattım.Arkadaşlar kusura bakmayın hikayelerimin hepsini yazmayı bırakmıştım ve bu hikayede de internet sorunu oldu. Yazdım ve yayımlandığında sadece yarısı vardı. Sinirim bozuldu☺. Neyse bundan sonra sizlerleyim. Keyifli okumalar...😜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATA TANIDIĞIM ŞANS
FanfictionHazal- Doktorluk okuyor. Annesi babası Adanada. 1 ikizi var. Ece- Doktorluk okuyor. Annesi babası Adana da. Hazalın en yakın arkadaşı ve ailelerde yakın. Deniz-Doktorluk okuyor. Annesi babası Adana-seyhanda. Denizin sevgilisi. Ege- Doktorluk okuyo...