İkinci Bölüm

27 1 0
                                    

Okuldan çıktık ve bahçeye doğru yöneldik.Evimiz aynı mahalledeydi.Yakınlarda bir parkta buluşacaktık.Savaşla Batu bizi almaya geleceklerdi.Beklemeye başladık.Birden telefonuma bir mesaj geldi.Daha sonra ben mesaja bakamadan telefonum çaldı.Arayan Savaştı.

-Efendim Savaş?

-Deniz,aşkım ben bugünkü buluşmaya gelemiyorum.

Şaşırmıştım.Bunu söylemesini beklemiyordum.Işıl bana ne oldu dercesine bakarken Savaş konuşmaya devam ediyordu.

-Biliyorsun bu aralar biraz problemlerim var.

Arkadan gelen su sesinden huylanmıştım.

-Ne işin çıktıda gelemiyorsun Savaş.Ben sen geliceksin diye kaç saattir heyecanla bekliyorum ve sen arkadan gelen tuhaf su sesiyle birlikte bana işin olduğunu ve gelemeyeceğini söylüyorsun.Amacın ne lan senin ?

Sesimi yükseltmiştim.Savaşın şaşırdığını yüzünü göremesemde anlamıştım.İlk defa ona karşı sesimi bu kadar yükseltiyordum.

-Keyfimden gelmiyorum sanki Deniz.Sen bana bişeymi ima etmeye çalışıyosun ulan!

Dahada uzatırsam kavga çıkacağını biliyordum.O yüzden telefonu yüzüne kapatıp pantolonumun arka cebine soktum.Işıl merakla bana bakarken konuşmaya başladım.

-Kavga ettik.Gelemiyomuş beyfendi.Biz burda böyle bekleyelim o gelmesin.Tam şerefsiz ya...

-Siktir et Deniz.Batuyuda arıyorum gelmesine gerek yok.Sen gelemiyorsan bizde gitmiyoruz.

-Kızım saçmalama siz gidin beni boşverin.

-Lan olmaz.Seni bırakamam.

-İyi sen bilirsin.

Servisler teker teker bahçeden çıkıyordu.Bizde okuldan çıktık ve ana caddedeki taksi durağına doğru yürümeye başladık.Taksiyle gitmek zorundaydık.Işıl telefonuna bakıyordu.Bende etrafımdaki insanlara bakıyordum.Her zamanki Birlik mahallesi.Herkes başka dünyalarda.Birden aklıma Eren geldi.Nasıl bu hale geldiğimizide hatırlayınca kendime bir kez daha sövdüm.Taksi durağına geldik ve bi tanesinin içine oturduk.Taksiciye gideceğimiz yeri söyledik ve kulaklıklarımızı takarak taksinin camından etrafı seyretmeye başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİLENCEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin