Byli pro mě všechno. Byli, jsou a budou pro mě vždy to, co budu chtít zpět.
Rodina. Co se Vám vybaví pod slovem Rodina? Mně osobně moje nejúžasnější rodina. Máma. To je takový super hrdina. Super hrdina, můj nejlepší kamarád, nejskvělejší maminka, a nejchytřejší učitelka, jakou jsem měla možnost poznal. Svoji práci milovala, ale zanechala jí, aby se naplno mohla věnovat nám, jejím dětem. Dále pro mě ve slově rodina má místo i můj tatínek, nejlepší kuchař, jakého znám a také největší workoholik, jakého znám. Pracuje jako advokát a jeho práce je jeho milenkou, miluje ji a obětuje jí všechen svůj volný čas, co má. Jejich láska je pro mne inspirací.
Můj starší brácha, Alex, je mu 17, studuje obchodní akademii, má svou vlastní kapelu, přítelkyni, přátele, vypadá to, že jeho život se ubírá přesně tím směrem, kterým on sám chce. Sám moc dobře ví, co od života chce. A je si za tím.
Dále tu je můj mladší bráška Davídek, jsou mu 3 a je to nejbláznivější osůbka, jakou jsem měla možnost poznat. Miluji jeho modrá kukadla, jediný v rodině má modrá očka, taková upřímná, zářivá, jeho oči mi vždy dokáží zlepšit den, pozvednout náladu a udělat mi den krásnějším.
A potom jsem tu já. Člověk nevědomý. Jediné, co o sobě dokážu s jistotou říci je to, že miluji hudbu, klavír, rodinu a balet. To jsou mé záliby, koníčky a má láska. Klavír. To je mé poslání a já to vím. Své poslání člověk hledá celý život, říkával můj tatínek, a ty jsi ho našla už ve svém 4. roku, co jsi na světě. Tohle mi říkával a měl naprostou pravdu, jakmile jsem poprvé sedla ke klavíru,tak jsem věděla, že tohle chci dělat, že tenhle hudební nástroj jsem prostě já. Spojili jsme se a moji rodiče to poznali. Udělali vše pro to, abych se v klavíru zdokonalovala a vše směřovalo k tomu, že nastoupím po základní škole na hudební konzervatoř do Prahy a stanu se umělkyní.
Byli jsme perfektní, viď? Byli jsme šťastní, milující, a ona katastrofální událost, která nastala obrátila naše životy vzhůru nohama a nikdo z nás nemůže říci, že vše někdy bude jako předtím. Nebude. Stalo se něco, co nám změnilo život, z každým z nás to otřáslo. A tohle je nás příběh.
ČTEŠ
Zkouška
Short StoryJedna událost, jedna sekunda a pro tři mladé lidi se svět obrátí vzhůru nohama. Jak to zvládnou?