Roma Çağı

14 1 1
                                    

Orta Çağdaki Dünya düzenine pek yakın olup tek farklı olanın devlet isimleri ve içerikleri olduğu"Cehennem Dünyası" diye adlandırabileceğimiz bir Dünya... 6 kıta var: Diolusos,Avtonya,Seraser,Odon,Arabi ve Ertarya. İşte bu 6 kıtadan o zamanlar en değerlisi Ertarya... Ertarya nın coğrafyası birçok iklimi aynı anda barındıran bir kıta... İlk Çağdaki Dron devletinden Serta adlı mucidin bulduğu Modern Takvim dedikleri takvim kullanılıyor. O takvime göre yıl 1232... Ertarya da o dönem 8 büyük devlet var aynı zamanda toplamda da 8 devlet var Ertarya da. Bu devletlerin adları: Goran,Heimdol,Ares,Roma,Zeth,Sokon,Prevez ve Newowl. Goran ve Heimdol iki buzul ülkesi ve kıtanın en kuzeyindeler. Kıtayı ikiye ayıran Uyub adlı bir deniz var. Bu deniz pek geniş değil bu nedenle ikiye ayrılan taraflar pek uzak sayılmaz. Ares herkesçe barbarlar olarak anılır. Bunun sebebi ise savaşta taş üstünde taş bırakmamaları onlar ise en güneyde yer alıyor denizin doğu kısmının güneyinde. Zeth o dönemin ticaret kenti Roma ile birlikte. Sokon o dönemin savunma anlamında en serti denebilir. Sur,kale gibi çeşitli savunma sistemleri her yeri sarmış halde. Prevez donanma mantığının en güçlü medeniyeti. Newowl dönemin en baskıcı imparatoru altında. Ülkeye giriş-çıkış yasak halde. İşte sıra geldi Roma ya... 543 ten 1232 ye kadar kıtanın mutlak hakimiydi. Medeniyet cenneti de denirdi. Bunun sebebi her türlü insanı kabul edişiydi. E tabi bu da hoşgörü demektir. Fakat Roma 1224 ten beri savaş olarak değil ama iç durum olarak sıkıntılar yaşıyordu. Dönemin hükümdarı II. Haikon pek sert bir yönetim anlayışı güdüyordu. Bu da onu halka düşman ediyordu. Haritayı tekrar tasvir edersek Bir düzlem üzerinde haritayı anlatayım: Batı kısmının en üstünde Heimdol doğu tarafının en üstünde ise Goran vardı. Bunlar buzul ülkeleriydi. Roma batı kısmının ortasını tek başına oluşturuyordu.  Kuzeyi soğuk güneyi sıcaktı. Ares(Barbarlar) Doğudaydı. ve Ares Ertarya da pek büyük görünmese de toprağının bir kısmı Arabi ye de sıçramıştı. Preveze Güneybatı daydı. Batının en güneyini Zeth oluşturuyordu. Sokon ve Newowl ise Güneydoğudaydı.

Act of War(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin