După un bun somn de frumusețe,ies la poarta să mă uit de varul meu. Era la poarta unui vecin cu gașca noastră.
Mă întorc,ma schimb si aranjez un pic si fug la ei.- Somnorila ce aveai de gand!? ,Zice Deea,o prietenă
- Am venit si eu bine,nu va mai luați de mine si nevoia mea de somnLa ceva timp apare el ,el care nu stiu cine e. Dar se pare că toată lumea îl cunoaște.
După zeci de priviri atintite din ochii lui către mine,care mă analizau în detaliu, creandu.mi spaimă în unele momente, câteva vorbe i se desprind de pe buzele zâmbitoare- Luck, dacă verișoara ta ar fi mai mare ,as face.o o gagica !
- Frate stiu ca e frumoasa ,dar nici să nu te gândești. Dacă te atingi de un fir de păr din...
- Doar am zis, stai liniștit nu am de gând ,e un copil. Îl întrerupe tipul cu un ton rece.A doua zi îl văd iar. Doi ochi căprui si un par ciufulit, zâmbetul lui fin si tenul alb. Ce e asta !! Nu stiu de ce gândesc așa. Oricum am 14ani si ,din cate am înțeles,el e mai mare.
Draga cititor,asta se întâmpla acum 6ani. De atunci viața și.a urmat cursul. Eu mi.am terminat școala, m.am angajat la un magazin ,aștept ca în august, anul viitor ,să intru la facultate. Între timp fac școala de șoferi.
Sunt Katy,am aproape 20 ani, ochi căprui si par lung șaten.
Acum un an acel "el" cu ochi căprui si par ciufulit si.a refăcut apariția în viața mea.Îl cheamă Teo.
Surprinzător,nu pare că s.a schimbat de atunci, aceeași ochi căprui ,același păr ciufulit,de un negru intens,acelasi zâmbet...
-Buna scumpo ! Ia uite ce mare ai crescut,zice el cu un mic zâmbet de față.
- Buna! Ai trec,tu nu ai crescut!Câteva zile la rând vine mereu și cumpără de la acest magazin. Din vorba in vorba , aflăm cum a fost viața noastră de când nu ne.am mai întâlnit .
-Lasa.mi numărul tău. (El)
- Nu cred că ai ce sa faci cu el!
- Răutate mică, ce,crezi ca te mănânc?!
Întrun final numărul meu ajunge la el si invers.
La câteva zile ma invita afară,si rămâne profund dezamăgit de refuzul meu.
După o săptămână- Vrei să ieșim mâine undeva?
- Mâine am meditații, o lăsăm pe altă dată.
- Când alta data?
- Vineri!
- Nu o să pot eu vineri. Vineri dimineață o să...Hei! Este prima carte pe care o scriu. Este inspirată dintr.o poveste reala dar pe parcurs am de gând să adaug câteva "efecte speciale" precum vampiri , vrăjitoare.
Sper sa va placa!😊😘