9

2 0 0
                                    

Toate incepeau cu "Draga Mihaela," si se terminau cu "Al tau suflet pereche,Louis♥"
Nu imi vine sa cred.Louis chiar ma iubeste.
Las scrisorile pe masa si deschid televizorul.
"Stire"
♦One Direction vor avea un concert peste 2 zile.Nu il ratati.Este concertul prin care Louis,Niall,Liam,Harry si Zayn sarbatoresc 1 an decand au format o trupa.Directionerelor nu il ratati.♦
Deci baietii au format o trupa.Nu sunt eu vreao directionera ,dar trebuie sa merg la concert.Cei de la televizor nu au spus ceva.De unde putem lua bilete.Imi iau niste haine mai groasa pe mine si ies afara pentru a puatea face rost de bilete.
Interebam toti oamenii ,dar nimeni nu stia nimic.Ma opresc din mers si ma proptesc de un stalp.Deodata un copilas blond cu ochii albastri ma ia de mana.
-Fetita,tu vrei bilete la un concert ,nu?spune baietelul.
-Da.
-Unchiul meu stie de unde poti lua bilete.
Mai mergem putin si ajungem la un baiat care era putin mai inalt decat mine,blond.
Se intoarce dupa ce baietelul il inpunge decateva ori.
-Tu.Tu semeni cu prietena mea moarta.spune el imediat cum se intoarce.
Baiatul din fata mea nu era nimeni altul decat Niall.Oare de ce nu isi da seama cine sunt? Nici Liam nu a stiut.Oare a trecut ata de mult timp?
-Oau ,nu?Poti sa imi spui de unde pot lua un bilet la concertul tau?il untreb eu incercand sa para ca sund doar o directionera.
-Poftim.imi spune si imi intinde un bilet VIP,apoi pleaca impreuna cu baietelul blond.
Ma intorc acasa totusi putin nedumerita.
Nici nu inchid bine usa si cineva bate la ea.O deschid ,iar in fata mea era...

Viata de adolescentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum