13

48 5 2
                                    

Labai keista.Mes ėjom į mišką.
-Kur mes einam?,-paklausiau vaikinų.

-Ieškoti Zayn,-atsakė tikriausiai Harry.
-Taip.Dabar einam pas Cameron,-pritarė Niall.

-O tai kas jis toks?,-vis dar nenusiraminau,-ir jei jis nužudė Zayn tėvus,kodėl jis ne kalėjime?

-Na,jis slapstosi,-jau pasakė žodį Liam.
-M,supratau,-tik tiek ištariau ir daugiau nieko nesakiau.

******************************

Zayn pozicija.

Sėdžiu dabar pririštas rūsyje prie kedės ir vis galvoju apie Bella.Juk jai turėtu būti skaudu,juk aš pasakiau,kad mums reikia skirtis.O gal ne,gal ji tiesiog to ir laukė?Bet nemanau.Juk ji tokia tyra ir tikrai ji man nemeluotu.

Staiga išgirdau,kaip atsidaro durys ir įėjo ta pati Cameron dukra Kate.

-Sveikas mažiuk,-ji nusišypsojo ir atsisėdo man ant kelių,kas mane labai nervino,-matai,tu tai kekšei net nerūpi,ji tavęs net neieško.

-Kate,palik mane vieną,-paliepiau.
-Nepaliksiu,nes dabar tu darysi tai,ką aš liepsiu.
-Ką turi omenį?,-ko ji nori iš manęs?
-Ohh,tu puikiai žinai,-ji vėl nusišypsojo savo kekšiška šypsena.

Kate staigiai isisiurbė į mano lūpas.Aš jai neatsakiau,o tiesiog įkandau jai į liežuvį.

-Ką?!,-ji atsistojo nuo manęs,-tu dar pasigailėsi!Savo Bellos nebepamatysi!Vos tik ji čia pasirodys,aš ją nužudysiu!,-tai ištarusi,ji nubėgo prie durų ir staigiai užtrenkė jas.

Ką?Tai mano Bella čia ateina?

******************************

Bellos pozicija.

Mes jau ejom gal kokią valandą,kai priėjom kažkokį,gan prabangų namą.

-Kieno jis?,-paklausiau Niall.
-Cameron,-atsakė jis ir daugiau nei vienas vaikinas nieko nepasakė,o tik paspartino žingsnį.

Mes su Eva ėjom susikibusios už rankų.Staiga visi vaikinai apsupo mus ratu.

-Mes turime sugalvoti planą,-pasakė Lous.
-Taip,-pritarę jam Niall.
-Gerai,-jau isiterpė Harry,-darom taip: Liam ir Niall,jūs eisit pašalinsit sargybinius,o kai viskas bus baigta,varysit tikrint antrą aukštą,aš su Lous eisim patikrinsim rūsį,o jūs merginos,pabūsit pasislėpusios už ten to ažuolo,gerai?

-Ką?!,-aš nepritariau,-mes irgi norim dalyvauti šioje misijoje!Juk galų gale,Zayn mano vaikinas ar ne?!

Visi vaikinai su užuojauta pažiūrėjo į mane.

-Ne Bella,jūs ne eisit,tai per daug pavojinga,-pasipriešino Harry.
-Eisim ir taškas,-aš buvau tvirtai nusistačiusi.
-Na gerai,bet būkit atsargios ir eisit su mumis gerai?,-su tais žodžiais Harry padavė man šautuvą,-mokėsi juo naudotis?
-Taip,-atsakiau ir paėmiau iš jo ginklą.

Tada mes visi pasislepėm už medžių,išskyrus aišku Liam ir Niall,jie ėjo pašalinti sargybinius.
Kai kelias jau buvo laisvas,Niall mums pamojavo.

-Gerai planą žinot,varom merginos,-Harry paėmė mane už rankos ir mes nubegom į pirmą aukštą.

Du vaikinai ir Eva sekė pagal planą,o aš ne.Aš nubėgau į rūsį,nes dažniausiai ten slepia blogiečiai savo aukas.

Rūsys buvo po įėjimo laiptais,todėl ten ir patraukiau. Išgirdau kažkokį krebždesį.Nuspaudžiau durų rankenėlę ir kai būtų keista,durys buvo neuždarytos, tad aš įėjau.

Atsargiai priverus duris,aš pasukau už kampo ir...o DIEVE! Aš pamačiau Zayn!Jo rankos ir kojos buvo surištos,o jis pats labai liesas,tikriausiai jo nemaitino!

-Zayn!,-sušnybždėjau ir puoliau prie jo.
-B...Bella?,-jis pakėlė savo išblyškusį veidą,-ką čia veiki?
Aš bučiavau jo rankas,veidą,bet staiga nustojau,mat atsiminiau,juk jis sakė,kad mums reikia skirtis.

-O...o tu ten tiesą sakiai?Mums reikia skirtis?,-sukaupusi drąsą paklausiau.
-Ne Bella,aš tave myliu.Ten Kate,ji yra Cameron dukra ir ji nori,kad aš būčiau jos,tad Cameron liepė man tau pasakyti,kad mums reikia skirtis,kitaip jis būtų nužudes mane,tave ir tavo seserį,-pagaliau man viską paaiškino Zayn.

Ak,kaip man palengvėjo sužinojus,kad Zayn iš tikrujų nenori,kad mes skirtumemes.

-Ak,Zy,-aš jį apkabinau.
-Myliu tave,-taip pasakęs jis mane pabučiavo.
-Aš irgi tave,-atsakau jam bučiniu.

Staiga prasivėrė durys.Įėjo kažkokia mergina.Aš slaptai pradėjau Zayn pjauti virves peiliu,kurį pasiemiau iš virtuves.

-Na,na na,-ta mergina man iš karto pasirodė nemaloni,-ir kas gi čia tokia?Bella tikriausiai?Laukiau tavęs mergytė,-ji nusišypsojo ir padavė man ranką,-aš Kate.

O dieve...čia ta Kate,kur pasakojo Zayn.

-Ko nori?,-paklausiau.
-Zayn,-tai pasakiusi ji staigiai sugriebė mano ranką ir pastatė prieš save.
-Neliesk jos,Kate,-prabilo Zayn.
-Ir ką?Ką tu man padarysi?Jugi tu surištas,-ji nusijuokė.

Tada ji man trenkė per veidą.Aš vos neapsiverkiau,man iš lūpos pradėjo bėgti kraujas.Staiga atsistojo Zayn ir pagriebės Kate už pečių,nusviedė ją ant žemės.

Nenuslėpsiu,tai buvo žiauru,bet taip jai ir reikia.
-Ar tu sveika?,-paklausė Zayn.
-Taip.
-Tada eime greičiau iš čia,-tai pasakęs,vaikinas paėmė mane už rankos ir mes pabėgome iš to baisaus rūsio.

Vos užbegė į antrą aukštą,mes pamatemė keturis vaikinus ir mano seserį pririštus prie kėdžių.Šalia stovėjo vyras,tikriausiai Cameron.Jo veidas buvo nusėtas randais,o pats jis man buvo kažkur matytas,tikrai matytas...

******************************Svekučiai !❤ nauja dalis 😱 tikiuosi patiko😄 karto atsiprašau klaidas,nes gali pasitaikyti nemažai 😐 mano klaviatūra yra labai keista 😠 keičia mano žodžius į savo😕 gerai,tai ši dalis yra gan ilga😍 joje net 829 žodžiai!!💝
Myliu jus!😍😘

P.S. labai noriu nuomonių ir vote★ 💖💖

Shut up! She's mine! [LT]Onde histórias criam vida. Descubra agora