LOVER - BS: 1.část - Štípněte mě jestli nespím.

279 16 4
                                    

Chvíle napětí.10.9.8.7.....3.2.1! Justin začal vyjíždět zpod jeviště.Tohle je poprvé co ho vidím. Z první řady! Mám to nejlepší místo, které mohla Lisa vybrat. Ještě jí budu muset několikrát poděkovat. Justin začal zpívat jako první písničku Love Me. ''Love me,love me say that you love me...'' zpívala jsem s Justinem a skákala vzrušením. Bylo to to nejlepší v mém životě! Natahovala jsem ruky k Justinovi když byl zrovna u mě. Asi 3x jsem se ho dotkla. Jako malá jsem si v hlavě řekla že si ji už nebudu nikdy mýt. Když došla na řadu píseň One Less Lonely Girl všechny Belieberky napjatě čekali, protože věděli že jednu z nich vyberou na podium. V dálce jsem zahlédla Scootera jak se rozhlíží po davu fanynek. ''Prosím ať mě vybere'' říkala jsem si v duchu a sledovala kam zamíří. Najednou změnil směr a mířil si to rovnou ke mně. Srdce mi začalo bít zběsile o závod. Scooter: ,,Ahoj! Chtěla bys být One Less Lonely Girl?'' snažil se překřičet ohlušujíci řev fanynek. Carol: ,,Panebože! Jako fakt? Vážně já?'' Scooter: ,,Ano!Pojď za mnou!Ale rychle! '' vzal mě za ruku a táhl mě skrz dav. Běželi jsme chodbou až na konec kde jsme vešli do dveří a už jsme byli v backstage. Tam už čekal Alfredo(Justinův tanečník). Alfredo: ,,Tak co? Připrevená??'' Carol: ,,No myslím že ano.'' Alfredo mě vedl nahoru na podium. ''Páni!To není možné! Tolik lidí!'' začali se mi trochu třást kolena ale za chvíli jsem seděla na stoličce, která byla vyhrazená právě teď jenom pro mě. Po chvíli jsem zahlédla Justina jak pomalu kráči ke mně s kyticí růží. Na živo byl ještě víc sexy a tak nádherný. A ten jeho hlas! Už byl skoro u mě, když se najednou zastavil a vypadl mu text. Hned se vzpamatoval a zpíval dál. Když se na mě usmál, začala se celý svět točit a nevěděla jsem co mám dělat. Podal mi růže a přitom se mě dotkl. Obešel mě chytil mě za ramena. Byl u mě tak blízko, že bych ho mohla i políbit. Najednou se otočil a začal zpívat ostatním fanynkám. Já jsem tam seděla,pohupovala se do rytmu a zpívla s ním. Když skončila písnička zvedla jsem se a odešla do backstage. Tam čekal Scooter: ,,Tak co? Líbilo se ti to?'' Carol: ,,Bylo to úžasné! Nevím co bych dala za to abych to mohla prožít znovu!'' se slzama radosti jsem odešla zpátky na své místo pod podiem a užívala si zbytek koncertu. Justin dozpíval a zase se objevil Scooter s pár lidma a hledali všechny děvčata s VIP lístkama. Šli jsme všichni do backstage. Bylo nás asi tak 30. Já jsem měla jít na řadu jako poslední. Čekali jsme asi tak půl hodiny než se Justin trochu osvěží a převleče se. Pak začli fanynky po jednom nebo po skupinkách chodit do Justinové šatny. Já jsem čekala dalších 30 minut než došla řada na mě. Kenny: ,,Justine už jde poslední.'' Zhluboka jsem se nadechla a vkročila do místnosti. Moje nervozita stoupla a já se začala trochu řást. Když mě Justin uviděl jako kdyby ztuhnul. Justin : ,,A-ahoj.Ty jseš moje dnešní One Less Lonely Girl že? A jak se jmenuješ?'' Carol: ,,Ahoj jo jsem.Caroline ale říkají mi jenom Carol.'' Justin: ,,To je pěkný jméno.'' Carol:,,Jo, děkuju.'' Justin: ,,Tak kam chceš podpis?'' Vytáhla jsem z kabelky CD My Worlds a podala mu ho. Justin se mi tam s věnováním podepsal a s úsměvem mi ho v vrátil. Potom jsme se spolu vyfotili. Byla to celkem sranda, protože Justin začal dělat vtipné obličeje a já jsem se mu smála. Justin: ,,No..počkat teď trochu norální fotku.'' Vzal mě za pas přitiskl si mě k sobě a já jsem se usmála do foťáku. Kenny: ,,Jus už končíme.'' Justin: ,,Jojo. Strašně mě to mrzí, že to byla jenom taková chvilka. No tak třeba se ještě někdy uvidíme.'' mrkl na mě. Carol: ,,Doufám že jo.'' Objala jsem ho a odešla jsem. Když jsem vyšla na ulici volala jsem Lis a ta mi řekla ať se ubytuji v nejbližším hotelu, protože se strýcem Mathewem vypili trochu vína a nikdo nemůže řídit. Stopla jsem si taxi a jela jsem do hotelu Hilton, který byl nejblíž. Ještě že mám bohatou tetu,jinak bych si tak drahý hotel nemohla dovolit. Se svou kreditkou jsem si zaplatila apartmná a šla na pokoj. Dala jsem si horkou vanu a zavzpomínala na dnešní večer. Pak jsem si šla ještě lehnout k televizi a objednala jsem si na pokoj jídlo. Za deset minut mi pokojská dovezla večeři já se najedla a už jsem pomalu usínala, když někdo zaklepal na dveře. Když jsem otvřela dveře stál tam...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 09, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

LOVER - BS: 1.část - Štípněte mě jestli nespím.Kde žijí příběhy. Začni objevovat