* Een week later*
-Luke-
Rose schiet op over een uur moet je al op het vliegveld zijn. ''Jaja ik kom er aan.'' Ik weet wel waarom het zolang duurt. Make-up + haar doen, laatste spullen inpakken. Ga maar door. Al haar meubels staan op de boot richtig Engeland, dus daar hoeven we geen zorgen om te makken. Maar het zal wel zonde zijn als ze haar vliegtuig niet halen. Opeens gaat de bel.Ik maak de deur open en de zie de nieuwe appartement eigennaar voor mijn neus staan.'' Hey ik ben Kayleigh.'' Ik neem dit appartement over. Ik knik, kom maar binnen we zijn zo weg. Ze knikt en stapt het appartement binnen. Op hetzelfde moment komt Rose naar de kamer gelopen met 2 koffers in haar handen. ''Oh hi, jij moet Kayleigh zijn.'' Kayleigh knikt. ''Nou welkom. Luke wil jij mijn laatste koffer van mijn kamer halen dan kan ik alles regelen met Kayleigh.'' Zegt ze en ik knik. 10 minuten later is alles geregeld en zitten we in mijn auto opweg naar schiphol. Ik heb daar nog een grote verrassing voor haar. Want haar zus belde me en komt haar halen. Ik zie dat Rose zenuwachtig met haar jas speelt. Ik leg mijn hand op haar been. Het komt allemaal goed. Ze knikt. 20 minuten later parkeer ik mijn auto op het parkeerterrein en stap de auto uit. Ik gooi de kofferbak open en haal er 2 koffers uit. Rose komt aan gelopen en pakt de 3e en laatste koffer uit de kofferbak. ''Dankje Luke'' Zegt ze lief. Waarvoor? Vraag ik een beetje verbaasd. ''Dat je er anderhalf jaar voor me bent geweest sufferd.'' Ik glimlach. Dat maakt toch niet uit Rose en ik zal er altijd voor je blijven. Ze knikt en samen lopen we schiphol binnen. Rose laat zich inchecken. ''Rose!" We schrikken en draaien ons om. Lynn, Charlot, Kirsten en Frederque staan achter ons. En achter haar zie ik volgens mij Beau staan. ''Rose we hebben een verrassing'' En ze zetten met ze vieren een stap op zij en jahoor daar staat Beau. ''Beau?'' Vraagt Rose met openmond. Beau knikt en ze vliegen elkaar om de nek. ''Wie heeft dit geregeld?'' Vraagt Rose als ze zich hebben losgelaten. ''Luke'' Zegt Beau en ze wijst naar mij. ''Je bent super!'' En ze geeft me een knuffel. Het is al goed Rose. Maar jullie moeten gaan ze knikken en we lopen naar hun gate.
-Rose-
"Rose!'' Hoor ik iemand roepen. Met een ruk draai ik me om en zie dat achter ons Charlot, Lynn, Frederque en Kirsten staan. ''Rose we hebben een verrassing voor je zeggen ze tegerlijk. Ik houd niet van verrassingen. Vorige week had Luke ook al een verrassing. Hij nam me mee naar de dierentuin en daarna gingen we uiteten. Super gezellig, maar het had echt niet gehoeven. Ze zetten met zijn vieren een stag opzij. Beau? Vraag ik met openmond. Ze knikt en ik vlieg haar om haar nek. Wie heeft dit geregeld? Vraag ik aan Beau als ik haar heb losgelaten. ''Luke.'' Zegt ze en wijs naar Luke. Je bent super! Roep ik naar hem en geef hem ook een knuffel. ''Het is al goed Rose." Zegt Luke. ''Maar jullie moeten vertrekken het vliegtuig gaat zo.'' We knikken en we lopen naar onze gate. Ik neem afscheid van mijn vriendinnen. En daarna van Luke. Ik zie dat hij tranen in zijn ogen krijgt. Zelf begin ik te huilen, en geef hem een kus en knuffel. Als ik los heb gelaten loop ik samen met Beau richting de slurf. Ik draai me nog een keer om. Ik kom jullie snel opzoeken en geef een laatste handkus. ''Spreek je vanavond op skype.'' Hoor ik ze met zijn alle zeggen. '' Groetjes aan One Direction!'' Roept Lynn me nog na. "Aan wat?'' Hoor ik Frederque en Kirsten tegelijk zeggen. Ik grinnik en loop het vliegtuig in. En we gaan op onze plaatsen zitten.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Wat is Luke toch een schatje?... Hihi en oh domme Lynn. Nu moet ze het gaan uitleggen. Aan Kisten en Frederque :)... Ik hoop dat jullie het nog leuk vinden. Maar ik ga nu gauw aan mijn Engels Huiswerk.
Love ya all Xx
VOTE&COMMENT :)
JE LEEST
You&I ft. Louis Tomlinson
FanfictionDit verhaal gaat over Roselin. Al haar vrienden noemen haar Rose. Ze woont in leiden en zoekt een baan! Ze studeert voor hotel manager op de universiteit Leiden. Als ze een baantje vind in een hotel in Engeland Shefflied om precies te zijn kan ze ha...