"Takže.." Promluvil Suho, který se už vzpamatoval z nárazu a stihl se vsoukat zpět mezi ostatní. "..asi by jsme se vám měli představil, i když předpokládám že nás znáte." Slabě se zasmál a prohrábl si vlasy. "Takže, já jsem Suho,. Leader této divoké skupiny." Pohledem naznačil Taovi aby pokračoval.
"Tao. Miluju pandy, ale i pěkné dívky. Bojím se tmy." Usmál se a já měla pocit že omdlím. Mack se ke mně nahnula a zašeptala; "Nezírej tak." Zamračila jsem se a strčila do ní tak silně, že málem spadla. Zasmála jsem se a dávala dál pozor.
"Kai. Miluju tanec." Představil se jednoduše. Perizerním viděním jsem zahlédla Nora která se šťastně usmála a zavrtěla se na místě. Nechtěla jsem na ni mluvit, ěděla jsem že se snaží si je zapamatovat.
"Chanyeol. Mám rád rap, hru na kytaru a klavír." Pousmála jsem se. Takže tu budou mít klavítr, super. Nesmím přestat trénovat, chci si ten "talent" udržet.
"Sehun. Maknae." Pousmál se. Já i Mack jsme se ve stejnou chvíli podívali na Noru. Ta nám věnovala nachápavé pohledy. Nevěděla co ten výraz znamená, což my samozřejmě ano.
"Chen. Miluju zpěv a svého plyšáka Brumíka, bez kterého neusnu." Roztomile se na mě usmál. Slabě jsem se začervenala a s úsměvem sklopila pohled. Mojí pozornost zaujal Luhan.
"Jsem Luhan a tohle mě vážně nebaví." Pronesl otráveně. Věnovala jsem Noře lítostný pohled, věděla jsem že on byl jediný koho znala. Těšila se jak úžasný bude. Tahle seznamka pokračovala než přišla řada na nás.
"První ta blonďatá!" Pronesl vesele Baek, na kterého padla až moc dobrá nálada. Všichni, včetně mě a Nory, přesunuli na naší kamarádku pohled. Ta jen nervózně sklopila pohled. Chytla jsem jí za ruku a povzbudivě se usmála.
"Jsem Mackenzie Morgan. Jsem antitalent na všechno, bohužel. Jinak miluju spánek a jsem občas dost perverzní." Baek se usmál protože podobně znělo jeho představení.
"Já jsem Nora Mills. Ráda zpívám, rapuju a tancuju ale neumím nic z toho." Prohodila vlasama a udělala to samé gesto co Luhan: dala si nohu přes nohu. Slabě jsem se uchechtla a v hlavě si rychle připravovala co řeknu.
"Já jsem Kim Ni Gi. Miluju tanec a roztomilost. Jsem stejný antitalent jako Mack ale nebojím se zkoušet nové věci. Mám strach ze tmy." Tao se mě zaculil a já opět málem omdlela.
"Takže.. Můžeme mít pár otázek?" Zeptal se Kris, který byl úplně fascinovaný Norou. Všechny jsme je přikývli a čekali, co bude dál. "Maknae?" Zeptal se a zvedl jedno obočí. Nora opět nasadila svůj nechápavý pohled. "To je označení pro nejmladšího." Jen co to dořekl, já a Mack jsme ukázaly na naší maknae Noru. "A leader?" Opět se ukazovalo, tentokrát na mě.
"Teď já." Pronesl ďábelsky Suho. Sakra ne. Tuším, na co se bude ten zmetek ptát. "Nigi, tvůj první bias?" Povzdechla jsem si a pokroutila s úšklebkem hlavou.
"Tao." Odpověděla jsem po chvíli a koutkem oka sledovala Taovu reakci. Nasadil úsměv alá 'Ha! To jsem já vy nuly!'.
"Bias wrecker?" Pokračoval dál s otázkama, jako by se mě snažil ztrapnit. Má odpověď byla stejná jako předchozí. "No a ultimate bias?"
Trochu jsem se zamyslela. Nakrčila jsem obočí a slabě se zamračila. Nakonec jsem se šťastně usmála a radostně vypískla: "Chen." Načež se jmenovaný radostně usmál a dokonce si i zatleskal, jako malé dítě. Zazubila jsem se na něj. Suho se na ty stejné otázky ptal i ostatních. Mack řeklaBaekhyun, Chanyeol a Chanyeol, Nora Tao a poté jen Luhana.
ČTEŠ
Removal! [EXO, BTS]
FanfictionVšechno bylo aspoň polovičně báječné. Tři kamarádky které by bez sebe nedaly ani ránu. Proto si mysleli že přestěhování k bratrovi jedné z nich bude dobré nápad. Ale co když všechny mýlily a stěhování bude mít efekt motýlích křídel?