~Hey Guys!
Len som vás chcela na začiatok poprosiť, aby ste si prečítali popisok úplne dole. THANKS!ENJOY!~
"Kde je pán Jeremy Evans?" opýtal sa Darren Dereka po začatí rozhovoru.
"Utápa sa doma v depresii. Ja na tom tiež nie som dvakrát v poriadku, ale robím, čo sa pokladá za úctu. Ešte raz ďakujem, že ste prišli."
"To je samozrejmosť. Ona je - bola - výnimočná osobnosť. Jedna z najlepších ľudí, akých som kedy spoznal."
"Najlepšia neter, akú som mohol mať. Vždy som k nej mal blízko."
"Všetci sme ju mali a máme radi. Vždy budeme," dodal Tyler.
《Vonku》
"Hovorili, že tu je strašne zohavené živočíšstvo, ale žiadne som ešte nevidela," poznamenala Roxanne, prechádzajúc okolo rieky.
Delgado sa začal smiať ako šialený.
"Žiadne také tu nie je. Občas tu prebehne nejaké zviera, ale lovíme skôr vtáctvo.""V čom mi ešte kecali?"
"Takmer vo všetk... AAAAAAAU!" Delgado vykríkol od bolesti.
"Čo sa stalo?!" Roxanne sa otočila. Miestom výkriku bola hlboká diera, do ktorej Jay spadol.
"Čo to má znamenať?! Tá diera je čerstvo vykopaná, ale ja a ani Adrian to nemohol byť! A ty tiež nie, stále si bola s nami."
"Ostáva Psycho... Je blízko..." povedala si Roxanne skôr pre seba.
"ROXANNE BEŽ!" Delgado vytrhol Evansovú z myšlienok.
Bez váhania sa vydala na útek, keď uvidela dôvod, prečo utiecť.
Stál za ňou Psycho. Mal na sebe čierno - bielu masku a na sebe tmavozelené oblečenie.Utekala skratkami, utekala po trasách, ktoré poznala - prebehla celý les. Psycho ju stále nasledoval, ale nevedel ju dobehnúť. Na chrbte pocítila ostrú bolesť, ktorá prenikala ďalej do tela. A znovu. Nemala však čas na riešenie problému, iba na útek.
Queen už potrebovala odpočinok, nevedela sa poriadne nadýchnuť. Utekala však ďalej. Musela.Problém nastal, keď dobehla k strmej prepadline. Oddeľovala druhú časť lesa, vždy sa musela obchádzať.
Vybrala so svojho vrecka nôž, namierila a hodila. Psychovi sa zaryl do pleca, preto spomalil až úplne zastal. Robotický hlas zastonal.
Roxanne sa dala na útek. Teraz utekala ešte rýchlejšie ako predtým. Utekala do časti daždového pralesa, kde sa mu ľahko stratila z očí.
Po pätnástich minútach behu zastala a snažila sa zorientovať. Samozrejme vedela, kde je. Znovu začala utekať. Potrebovala čo najrýchlejšie zohnať Adriana, aby pomohli Jayovi.
Ak ho Psycho ešte neuniesol..."Adrian! Adrian!" kričala Evansová z diaľky.
"Roxanne? Čo sa stalo? A kde je Delgado?" Shields otvoril dvere a vpustil ju dnu. Queen spadla na kolená, snažila sa popadnúť dych.
"Musíš... Jay...Psycho... Diera...Utekala som... Zabije ho... Je tam..." Roxanne klesla z kolien úplne na zem.
Vtedy Adrian uvidel, čo s ňou je.Z chrbta jej trčali dva šípy.
"Roxanne!" Adrianov výkrik bol posledným, čo dievča pred hlbokým spánkom započulo.
***
"Roxanne," oslovil ju známy hlboký hlas.
Queen roztvorila oči. Ležala vo svojej posteli doma. Pri nej sedel jej otec, snažiac sa zobudiť ju.
KAMU SEDANG MEMBACA
More Hviezd
Fiksi IlmiahPrišli vyriešiť to, čo nevyriešili mnohé generácie pred nimi. Nájdu nielen riešenie. Pochopia cenu života. Pochopia, čo znamená vážiť si druhého. Nájdu lásku, priateľstvá. Nájdu svetlo v tmavom okolí ich zničenej planéty. Nájdu sami seba.