Kňučení ti nepomůže.

111 14 0
                                    

"Tak děcka, musíme si rozdělit pokoje." Rozhodl Suho.

"Cože? Jak rozdělit? Ne! Oni ať si vezmou ten jeden pokoj a tím to končí!" Zaprotestoval Luhan, načežho D.O okřikl pouhým 'Ticho!'. Usmála jsem se nad tím, jak se hned Lu stáhnul a mlčet.

"Takže.. Do toho volného pokoje půjdou Mack a Nora. A pokud vím dobře, Tao a Chen ti Nigi udělali místo. Jako jediný mají pokoj s dvěmi ložnicemi. Chen ti měl vyklidit tu svojí aby si měla volné místo. Krabice s věcmi už by tam měly být." Usmál se na mě Suho a já jen přikývla. Na pokyn od Taa jsem vstala a jako pejsek ho následovala do druhého patra k jejich ložnicím.

Prošel jeho a Chenovo do mé. Velká, prostorná, tři skříně, poličky, menší knihovnička a velká, manželká postel která měla na polštáři malou čokoládku, jako v hotelu. "Hele, když tu tak vidím tu čokoládku, kde je labuť s bílých laciných ručníků? Mini mýdlíčka který bych si nasyslila domů? Nebo snad minibar s laciným vínem, balenou vodou a hnusnými sklenkami?" Otočila jsem se na kluky. Na tvářích se jim objevil smutný, zklamaný štěněčí výraz.

"P-Promiň.." Promluvili najednou a sklopili pohled. Raději popostrčili mé kufry blíž k ke mně. Trochu jsem se zasmála a pocuchala jim vlasy.  Vyhnala jsem je z pokoje a začala si vybalovat. Za čtvrť hoďky se u mě ukázaly holky a začaly mi pomáhat. Já jsem vyndavala knihy, potom jsem vatáhla svůj poměrně nový gramofon a poté i desky na něj. Sama jsem si je nechala u kamaráda dělat, takže na nich mám i EXO.

Hned jsem pustila Playboy. Mack začala zpívat zatímco s mi s Norou skládaly mé oblečení. Dala jsem se do knížek, kterých bylo taky dost. Potom vánoční světýlka, svíčky a na poličky u nočního stolku jsem umístila doplňky. Na samotný stolek jsem dala notebook a pár dalších doplňků.

Když písnička dohrála, pustila jsem Sex od The 1975. Snad nejklidnější písnička století, važně. Rozhlídla jsem se po pokoji, usmála jsem se. Krása, vážně. Z přemýšlení mě vyrušila Nora. "Tak co říkáš na tvůj pokoj?" Zazubila se na mě, věděla jsem na co naráží.

"Mít pokoj s mýmí biasi? Asi zemřu normálně." Zasmála jsem se a ve velkém zrcadle po straně postele na skříni. "Jdu se podívat po koupelně." Rozhlídla jsem se po pokoji. Fajn, takže soukromou koupelnu nemám, sakra. Rozešla jsem se do pokoje kluků, tak ty dveře už byli. Otevřela jsem se a pozorně si prohlídla koupelnu.

Celá v černým, sprchový kout a vana, velké zrcadlo. Asi omdlím. "Líbí?" Ozval se za mnou poměrně vysoký hlas. Otočila jsem se a spatřila usmívajícího se zrzka. "Zařizoval jsem jí já, bál jsem se že se ti nebude líbit a že budeš chodit k holkám protože oni jí mají bílou a prostě.. No lépe se vyznají v holčičích věcech a tobě by asi nebylo příjemný najednou v koupelně potkávat mě a Taa než ty dvě." Stydlivě se začervenal a sklopil hlavu k zemi.

"Je pravda, že jestli tam jednoho z vás omylem zastihla po sprše ještě jen v ručníku či ve spodním prádle, omdlím, vážně." Uchechtla jsem se čímž jsem si vysloužila znovu jeho pohled.

"Jsi podobná Suhovi, i když se to na první pohled nezdá." Usmál se na mě a já mu úsměv oplatila. Ovšem ten se ještě víc rozšířil když se z mého pokoje začaly rozléhat hlasité tóny Growl. "Tanečními" kroky jsem za doprovodu smíchu Chena a i Taa který právě přišel se vydala zpět do pokoj.

CHEN

Sledoval jsem ji jak "tančí" dokud nezmizela za dveřmi ložnice. To, že se umívám jsem si uvědomil až po chvíli. Tu holku musím mít. Je krásná, chytrá, vtipná a pokud bude mít pár vlastností po Suhovi, je to má dokonalá partnerka, vážně.

"Líbí se ti, že?" Promluvil posměšným tónem Tao a rozešel se ke skříni. "Neříkám, že není ošklivá, to naopak. Hezčí jsem v životě snad neviděl, je mi i povahově simpatická, ale rád ji ponechám tobě." Mrkl na mě a i s čistým prádlem zmizel v koupelně.

Víc jsem se usmál a šel za holkama. Fotili se na staršá, bílý polaroid. Rozhlédl jsem se po pokoji a vešel, abych viděl líp. Měl to tu vše tak krásně zařízené. Takový.. Hipster style. Ano, spoustě lidí se tohle nelíbí, ale tenhle styl zažizování pokojů je hezký. A krásně k tomu ladí světle růzový gramofon s deskami v krabici hned vedle.

"No.. Tak my už půjdeme. Stejně jsem ještě potřebovala něco říct Suhovi. A Nora půjde se mnou protože kdybych šla sama, tak to je moc trapný." Promluvila Mack a než jsem se stihl otočit, byla i s tou druhou pryč.

"Chene? Natočíš se mnou musical.ly? Chtěla jsem s holkama ale ty mi zmizeli." Zasmála se svým roztomilým smíchem a vstala z postele. Přikývl jsem a sledoval přes rameno displej jejího mobilu kde byli asi tři úseky z různých písniček. Líbilo se mi, že jsme se v jedné části měli na chvíli obejmout.


Removal! [EXO, BTS]Kde žijí příběhy. Začni objevovat