Bevezető

85 3 0
                                    


Sziasztok!Aria Grimes vagyok és az orvosok szerint fóbiáim vannak.Jelenleg 96 fóbiával kell megküzdenem a mindennapos életben de mindig bővül a lista.Sajnos csak bővül.

19 éves vagyok,hosszú barna hajam van,zöld szemem és vékony testalkatom. Nem vagyok csont sovány de nincs rajtam plusz kiló.

Már 10 éve kezelnek a betegségemmel, járok pszichológushoz is.Sokszor hivogatom a pszichológust,az orvost és a szüleimet vagy a nagyszüleimet.

Van egy barátnőm akivel a pszichológus várótermében ismerkedtem meg még kb.9 éve. Más barátnőm sajnos nincs, mivel magántanuló voltam. Mikor az egész kezdődött akkor még jártam iskolába de csúfoltak a gyerekek ezért kiirattak. A gyerekek nem tudják milyen rossz fóbiákkal élni, de a barátnőm megért, neki nem fóbiái vannak.Lena anorexiás és őt is elég sokat csúfolták mert olyan vékony.Ettől persze csak rosszabb lett.Hosszú szőke haja és kék szeme viszont tökéletesen összeillik.

Elég szerencsétlenek vagyunk.A családom mindennél jobban akarja hogy meggyógyuljak,amit persze én is szeretnék.
Ez lennék én,Aria Grimes.

________________________________
Na és itt lenne egy új sztori.Nem hasonlít a másik két sztorimra (Egyenruhás szerelem,Szjg folytatás, avagy Jázmin naplója), de szerettem volna valami teljesen más sztorit ami talán eredetibb és ez a sztori jött össze remélem tetszeni fog.Egyébként a főszereplőt a kedvenc sorozatom főszereplőjéről neveztem el a Walking Dead-Rick Grimes-ról.

A Fóbiákحيث تعيش القصص. اكتشف الآن