objednávky

237 13 21
                                    

Pokiaľ si chcete objednať cover, vyplňte tento formulár:

1) Názov príbehu a autor (prípadne nejaký text, ktorý by ste tam radi mali)

2) Jednoduchý/Manip. (manip je napríklad obálka tohto príbehu, jednoduché sú obálky mojich ostatných príbehov na mojom profile. Ak máte konkrétnu fotku, pošlite mi link do komentára. Fotky v kvalite aspoň 600x600!)

3) Obsadenie. V tomto bode popíšete postavy, ľudí, zvieratá, čokoľvek čo tam chcete. Pokiaľ chcete na obálke nejaké celebrity, vypíšte ich mená. Ak chcete len nejakú, krajinu, kľudne bod preskočte. 

4) Pozadie. Chcete napríklad mesto, cintorín, čokoľvek.

5) Žáner + stručný obsah.

6) Nálada, farebnosť. (čiernobiely, neónový, veselý, strašidelný, a tak ďalej, a tak ďalej. Ak chcete, aby tam dominovala napr. červená, píšte to sem.)

BUĎTE KONKRÉTNI, ALE NIE PRÍLIŠ. Nepíšte mi sem: Príbeh sa volá Apocalypse, autorom je lulinushka666, na obálke nech je nejaké dievča. Je to sciFi.

NIE.

Ale tiež nepíšte; Príbeh sa volá Love, autorom je lulinushka666, chcela by som, aby tam bola Lily Collins ako telefonuje a drží sa za ruku s Harry Stylsom ktorý mý koženú bundu a v pozadí je Gatsbyho palác. Je to o tom, ako Lily chodí s Harryho bratom, ale potom stretne Harryho, zamiluje sa doňho a nevie sa rozhodnúť, tak začne chodiť s oboma. Potom však Harryho brat stretne Lilinho ex ktorý mu povie, že Lily ho podvádza a potom sa pohádajú.  Nápis by sm chcela ružový, nech je to vtipné a romantické zároveň.

IDEÁLNA POŽIADAVKA:

Dead, autor lulinuska666, Manip, Nina Dobrev a Ian Somerhalder, v pozadí nech je nejaký starý zámok, alebo iné temné miesto. Je to príbeh o mladej upírke, ktorá sa zamiluje do starého, bezcitného upíra. Chcela by som, aby bol tmavý, trochu gotický, možno trochu červenej.


AK CHCETE ICONS:

1) Počet (max6)

2) Kto má byť na fotke

3) Farebnosť.


NESPAMUJTE MA OTÁZKAMI, KEDY BUDE COVER HOTOVÝ. AŽ BUDE, TAK BUDE.

The Skay Graphics [CLOSED]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora