Miriba!!! Bu benim 2.kitabım ilk kitabımı da okursanız sevinirim,
*******************************************"Kızım siz salakmısınız? Yoksa benmi çok zekiyim. Hadi anladım doktor sizin poponuz yerine kafanıza vurmuş gerizekalısınız ama bu kadarıda olmaz."diye bağırdım Rüya,Melis ve Adaya.
Aaaaa çok pardon siz beni tanımıyorsunuz.
Ben Mira.Mira Dolunay .19 yaşındayım. Biz 4kuzen aynı eve çıktık.Evet biz kuzeniz.
Simdi ben niye mi kızıyorum bu salaklara çünkü bunlar maç izlerken televizyona ,
Rüya tekme, Melis kafa ve Ada da yumruk atmış ve televizyonun şaftı kaymış kısaca." Mira biz ne yapalım karşı takım bildiğin bacaga tekme attılar 4.yıldızı aldık diye kıskandılar sakatladılar benim aşkımı!!!" dedi rüya. Aramızdaki en kokoş hem de cool giyine bilen tek kişidir kendisi.
"Lan mal niye televizyona dalıyosunuz hadi 1kisiyi anladım neden 3kişi !!"
Hep birlikte"Özür dileriz mira !"diye bağırdılar üzgünce.
"Öff tamam sağlık olsun dua edelim birbirinizi bıçaklamadığınıza" dedim ve odaya çıktım kapıdaki tahtaya
'Uyuyacak' yazdım ve kendimi yatağa bıraktım.
***********Sabah üzerime buz gibi suyun dökülmesiyle ayağa fırladım mal rüya üzerime su döktü ben uyandırılmaktan nefret ederim.
"RÜYAAA!!!! LAN KAÇMA SENİ HERGÜN YÜZÜNE KOMİK BİR MAKYAJ YAPIP SOSYAL MEDYAYA ATARAK UYANDIRICAM !! LAN KAÇMA!!"diyerek koşmaya başladım .
Rüya hemen bahçeye çıkmıştı bende arkasından çıktım.
"Canım kardeşim acı bana ya bak valla söz bir daha yapmıyacam ne olur."
"BİTTİN LAN SEN GEL LAN BURAYA BAK BÜTÜN MAKYAJ MALZEMELERİNİ ÇÖPE ATARIM!!!" diyince rüya duvarın köşesinde durdu.
"Yapmıyacaksın değilmi o kadarda olmaz dimi canısı." dedi . Lan canısı ne ya..
"Canısı ne ya düzgün konuş. Ayrıca kafamda sana gelinlik giyindirip 40yerinden bıçaklayıp terasa atmak var kısmetse." dedim ve bizim kuziler şok sonra arkamdan erkek sesi duydum.
"OHA! Bunu yapmıyacaksın değilmi ?" dedi. Hemen arkamı döndüm ve 4METOR ile karşılaştım . Hemen umursamaz ifademi takınıp "Evet öyle düşünüyorum ." dedim. Rüya hemen topukladı . kızlar bana bakıyolar.
"Meraba ben can. Bunlar mete,semih ve mert."
"Pek memnun olduğumu söyliyemem ama öyleymiş gibi davranacam."
"İyi sen öyle yap." dedi imalı bir şekilde mert.
'Neyin havası bu olum.'
'Dimi bende öyle düşünüyorum malkus.
İç sesimle konuşmayı bitirdikten sonra odama girdim ve tabiki odnın kapısındaki tahtaya 'hazırlanıyorum rahatsız edeni... neyse beni bilen biliyo.'yazdım nekadadarda uzun br durum.
Hemen üstüme yarım mavi sporcu atletimi giydim. Altıma mavi kenarları siyah bir şort üşümiyim diye siyah uzun bir hırka aldım. Hırkam diz kapagımın 2cm aşağısında kalıyor. Neyse durmumu değistirip 'odada yok giren biter' yazdım .
Aşağıya indiğimde can, mert, semih ve mete burdaydı. Hemen kızlara döndüm ve
'Bunlar ne ayak ' bakışı attım rüya 'sağ ve sol ayak ' bakışı yaptı. Kesinlikle bu kız mal
"Rüya malmısın yavrum bir sorumada doğru cevap ver iğrenç espiriler yapma."dedi.
Can "ne sordunki?" dedi.
"Boşver ."dedim ve kızlara döndüm."kızlar ben gidiyorum eve geldiğimde televizyon , telefon veya herhangi bir eşya kırılmasın yoksa kırarım. Dedim hafif bir kızgınlıkla
"Aaa ne yaptık ki simdi ."dedi melis.
"Ne yapmadınız ki dün maç izlerken televizyona kafa, tekme ve yumruk atan bendim çünkü." dedim bu sefer imalı bakışlarımla.
"Alttarafı televizyonun şaftı kaydı bir şey yokki." dedi ada
Ona'yaaa ne demssin 'bakışımı atıp sahile doğru koşmaya başladım .
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩Selam okuyucuklar bu bölüm kısa oldu biliyorum. Ama bir dahaki bolumu uzun yazmayı planlıyorum. Neyse artık voteler ve yorumlar başlasın diyorum.
Bu arada 1. Kitabimi okirsanız sevinirim.
Hepinize sevgilerle😘😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ SİYAH KALP ~
Novela JuvenilÖYLE İÇTENKİ YÜREĞİMİN EN DERİNDEKİ YERİN, ÇIKARI YOK. ÇIKARASI YOK. ÇIKARASIM YOK. KESİT.... "NEDEN SUSUYORSUN!" Hala susuyordum.Aslında susmuyorum.Sadece bekliyorum... "EĞER BİRAZ DAHA SUSARSAN AKLININ BİLE ALAMAYACAĞI ŞEYLER YAPACAĞIM." Bence art...