Valla işe bırakmasını beklemiyordum.Şaşırdım doğrusu.(!) Onlarla tek tek vedalaştıktan sonra yola koyulduk.Bilmiyorum neden ama konuşasım geliyordu hep.
_Yasin üzme kendini haklısın bak arkadaş kaybetmek zordur ben yaşamadım bilemem üzülmeni istemiyorum.Yine kavga et benle birbirimize girelim ama üzülme.
_Bak benden her şeyi iste ama bugün gülümsememi veya eskisi gibi olmamımı isteme.Zor ve ilk defa oldu.En yakın arkadaşım ya....
Gözünden bir damla yaş aktı ve bende sildim.Yüzüme öyle bi bakıyordu ki neredeyse oturup ağlıcaktım.O bana bakarken ben Selçuk beyi aradım."Bugün gelmesem olur mu işim uzadı da.."
Olur diyip kapattı telefonu.Yasin ne yapıyorsun dermiş gibi bakıyordu.
_Bugün senleyim seni güldüreceğim.
_Bence deneme boşver eve git dinlen.
_Tamam eve gidelim.Zaten annem de size gidicek.
_İyi rahat edersin
Ve yola devam ettik.Yol boyunca hiç konuşmadık.Eve geldiğimizde kapıyı açtım.
–Aa ev dağılmış gündüz vakti hırsız mı girer ya...
Dedim ve o içeri girince kapıyı üstümüze kitleyip anahtarı salladım.
–İnanmıyorum sana normalde erkekler kızı eve atar biz de tam tersi.
_Elimizdeki imkanları denedik canım ya.
Dedim ve güldü.O gülünce bende yaşasın diye zafer çığlığı atınca ilk başta bana baktı sonra ikimizde kahkaha attık.Sonra gene gözler kenetlendi birbirine en iyisi dikkat dağıtmak.
_Film mi izleyelim,yemek mi yiyelim,okey mi oynayalım,karoke mi yapalım,isim şehir de oynayabiliriz veya sen söyle.
_Canım istemiyor
_Bak beni deli etme birini seç hadi ya.
Dedim ve yüzüne üzgünce baktım.
@@@@Yasin@@@@
Öyle bakarsan nasıl dayanırım ya
_Hepsini yapalım.
Gıcıklık değil mi yürü bakım.
–Tamam.
İnsan bi itiraz eder ya.Hiç bir şey yapasım yok ama bu kız bana her şeyi yaptırır valla.Çok seviyorum.Önce abisinde diyemedim.Bir gün bi cesaretle söyledim.İyiki söyledim.Onu çok seviyorum çok.....
_Sen ne düşünüyorsun ya..
Seni diyeceğim olmucak..Bir gün arkadaşım Emre gibi ya sen de beni kaybdsrsen yok yok bunları düşünmenin zamanı değil.
–Bak şimdi ilk başta yemek yiyelim.Sonra kola alırım mısır patlatır film izleriz.Çayla okey atarız.Sonra karaoke,falan gider zaten çoktan annen gelir.
–Tamam ozaman.Ne yemek yapalım?
–Makarna olsun.En kolay o.
_İşime gelir valla olur.Ama yardım edersen.
–Tamam.
Böylece mutfaklarına girdim.Normalde olsam yapmam ama bugün yapasım var.Bana domatesleri verdi.Kabukarını soymamı istedi.Ben onları yaparken o da makarnanın suyunu koydu,soğan doğradı.Sonra benim soyfuğum domatesin birini eline aldı.
–Bu ne Yasin.
–Domates ilk defa mı gördün kızım
–yok babacığım ben domatesi göremedim ondan sordum da..
–Aa ilk defa yapıyoruz demi öğret o zaman hem babacığım ne ya
–Oo beyefendi açıldı...Şu makarnayı kazana koyup geliyorum.Hem sen bana kızım dersen bende bsbacığım derim.
–_Haha ne komik ...
–Bak bu domates.This is a tomates.Bu da kabuğu.İnce ,bıçağı derine batırmadan soyuyoruz.Gördün mü?
_Dört kelimelik ingilizceni duyduğum için thank you.Ama bu şekilde anlamadım.
_İki kelimelik ingilizcen süper zaten.Daha nasıl anlatım.Zaten bitti işim sen masa kur ben bitiririm.
–Peki
Off ya yakınlaiırız anlatırken diye düşündüm olmadı.Şu kızı bi kendime aşık edemedim.
©©©©©©©©©
Bölümün devamı gelicek.Uykum geldi.KusurA bakmayın.Bugün biraz yorgununum.Bölüm yorgunluğu :-) Bu arada medyaları kitap bitince ekliceğim.İyi geceler.....
23:18 04.10.2016
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHİT
Aktuelle LiteraturAşkı bulmak mıydı zor olan yoksa o aşkı yaşamak mı ? Sadece birine mi nefes alan bir varlığa mı aşık olurdu insan yoksa kendisi için kiymeti olan bir varlığa aşık olamaz miydi? Peki aşk sadece sözler miydi yoksa sadece gözler miydi ya da yürekte...