Avm'nin içinde dolaşırken gördüğü meteor çocuğu bana göstermek için götünü yırtan Beren'e döndüm ve gösterdiği yere odaklandım.Gerçekten yakışıklıymıs.
"Çok tatlıymış ama benane?"
Gerçekten bunu söylemişmiydim?Ban tam bir ergenim.Hemde tescilli!
"Benane mi? Ciddi misin? "
"Tamam amına goyim,sus.Eğer bana ergen dersen ağzına ayağımı sokarım."
Bir de gözlerimi kısarak sinirli sinirli bakınca,tamamdır.Korkmuştu.Artık ergen diyemez.Zuhahh.
"Ölmek için cok gencim."
Dedikten sonra alışverişe devam etti bir yandan da yakışıklı çocuğu kesiyordu.Çocuk bakmıyordu gerçi ama Beren vazgeçmeden çocuğa bakıyordu.Nabıyo amına goyim bu kız? Gözüyle psikolojik baskı mı uygulamaya çalışyo?Teallam ya.Değişik.
Alışverişimi tamamladıktan sonra Beren'e döndüm halâ tamamlayamamıştı.Tabi çocuk kesmekten alışveriş yapamıyordu ki hanfendi.Kafasına bir tane şaplak indirdim.Kafasını tutarak bana döndü.
"Napıyorsun lan sen? Çocuk ilk defa baktıydı amına koyayım ya."
Çocuğa baktığımda Beren'e ve bana bakıp kahkaha atıyordu.Ama ben nerden bileyim çocuğun Beren'e baktığını.Beren beni köpek balıklarına yem edecek.
"Kanka valla bilmiyordum baktığını ya.Alışverişini bitirdin mi diye şey edecektim.Nerden bileyim sana baktığını amk imanlı boy sandıydım ben onu."
"He kanka he.Elinde tesbihi eksik sadece.Yoksa kesinlikle camii imamı gibi görünüyor bencede.Gerizekalı!"
Önüne döndü ve alışverişine devam etti.O alışverişini bitirene kadar bende köşedeki kupalara bakmaya karar verdim.Üzerinde Fenerbahçe amplemi olandan ve bir de Uçur beni sipaydiiim yazan bardağı aldım.Kasaya gittim ve Beren görmeden iki kupanın parasını ödedim.İkisini de hediye pakedi yaptırdım.Birini Beren'i rezil etmek için kullanacaktım diğeri ise birini Fenerbahçeli yapma çabalarımdan biriydi sadece.
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶
Bir hafta sonra karne alacaktık.Liseye geçiyorduk.Keyfimize diyecek yoktu.Beren bizde kalacaktı bugün.İkimizinde sınavları iyi olduğu için ailelerimiz neredeyse her istediğimizi yapıyorlardı.Bu gerçekten mükemmel bir şeydi.Tavsiye ederim.
Beren yatağın bi ucunda bilgisayardan film bulmaya çalışıyordu bense telefondan oyun oynuyordum.Ne mi oynuyordum? My Talking Tom.Neeee? Ordaki jelibon ve 2048 oyunlarına bayılıyorum.
"Kanka buldum buldum bunu izleyelim."
Diye böğüren Beren'e dik dik baktım.
"Ne böğürüyon.Sağır mı var karşında?İnsan gibi söylesene camış."
Gözlerimi kısarak baktı.Korkutucu olmaya çalışıyordu güya.Daha çok gözlügünü takmayı unutmuş da gözlüksüz televizyon izlemeye ćalışan yetmişlik neneler gibi duruyordu.
"Kanka yapma şunu gülesim geliyor."
"Korkman gerek amk ne gülmesi ya."
Diye sitem ederek bilgisayara döndü.Ve filmi açtı.Bilgisayarın ekranını bana döndürdüğünde bilim kurgu olduğunu gördüm.Bu kız beni tanıyordu ya!
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶
Hım hım hım da hım hım yar gelir diye umdum yar.Yatsıya kadar bekledim gözlerimi yumdum yar.Hım hım..
Alarmı kapattım ve Beren'e döndüm.Sırıtıyordu.Pislik.İnsaf lan insaf bi insan sabah sabah bu şarkıyla uyandırılır mı laan.Yastığı elime aldığım gibi suratına fıcıttım.Biz böyle kavga ederken biranda telefonum çalmaya başladı.Ekrana baktığımda kayıtlı olmayan bir numara gördüm.Numara tanıdıkdı fakat kimin olduğunu hatırlayamıyordum.Telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KISKANÇ
Teen FictionAslında sadece sevmişti.Fakat bunu gösterme şekli biraz sertti.Çok sahiplenici olması onun suçu değildi ki. İyi okumalar..