*15. Daļa

1K 83 21
                                    

Es ienīstu savu dzīvi. Vēl bija jāiet 15 minūtes,līdz manai mājai,bet sāka līt,un es kā idiote nepaņēmu lietussargu. Es biju vien jaciņā,legingās,botēs un krekliņā,bez piedurknēm.
-Ģeniāli-es nomurmināju.
-Nestreso,tūlīt būsim klāt-Adrianna saulaini noteica,apliekot savu roku ap maniem pleciem. Atlikušo ceļu mēs norunājām,par visādām muļķībām.
Redzot manu māju aiz stūra mēs sākām skriet.
-Paldies Dievam,ka nesākās vētra-es noteicu,un  apstājos,lai ievilktu elpu.
-Un te nu tā ir-Adrianna noteica,pēc pirmā zibens uzsliesmojuma.
Tikušas līdz manas mājas vārtiem kuri,protams, bija aizslēgti,mēs nerunājot sākām rāpties,tiem pāri.
Tikušas sveikā cauri,kaimiņiem neizsaucot policiju,mēs burtiski iegāzāmies manas mājas koridorī. Ūdens pilēja no mūsu matiem,un visu ķermeni klāja zosāda. Mēs turpinājām ceļu uz augšstāvu,smejoties. Bet pēkšņi no virtuves parādījās nelūgta seja,kas slaucīja rokas mātes roku dvielī.
-Sveika,Nora-es norūcu.Pēkšņi no mugurpuses viņu apskāva stipras rokas. Vīrieša galva parādijās uz viņas pleca,čukstot viņas ausī ko nesaprotamu. Viņa tikai ik pa laikam nosarka un teica-"Beidz,Harald! Mums ir viesi"
-Ak Dievs,dabūjiet savu māju,varēsiet izrādīt savu mīlestību,cik tīk-es aizkaitināta norūcu,paķēru Adriannu aiz rokas un vilku uz manu istabu.
-Kas tas bija?-Adrianna apvaicājās.
-Nav ne jausmas. Gan jau kārtējās "nopietnās" attiecības-es nevērīgi noraustīju plecus. Es uztrausos kājās,paķerot Adriannu un velkot viņu uz vannasistabu.
-Tev jāpārģērbjas un derētu piekopt savus matus-es noteicu un pametu Adriannai drēbes,kuras es nevelku,jo viņas man neizskatās labi. Tas sastāvēja no pelēkām,saplēstām džinsām,melna krekla,ar uzrakstu "SAVAGE" un rūtaina flaneļa. Kamēr viņa pārģērbās,es sagatavoju visu,jautram vakaram. No sākuma,mājasdarbi,tad filmas,ēdiens,jautrība. Pēkšņi es dzirdu zvanu pie durvīm. Es noskrienu lejā,un redzu atstātas 12 baltas rozes un kasti ar melnās šokolādes konfektēm. Es pacēlu rozes,un automātiski izmetu tās miskastē, jo pie rozēm bija pielikta lapiņa-"Es zinu kā tevi dabūt".Šokolādes konfektes es savācu un uznesu augšstāvā.
****NĀKAMAIS RĪTS****
Es kārtējo reizi iegāžos solā blakus Adriannai,izvelku fizikas stundai nepieciešamo,zīmēšanas bloknotu,penāli,un konfekšu kasti,kuru man uzdāvināja Valkers. Drīz ieradās visi pārejie,jo bija 9:20,bet skolotājas nebija. Ieradās Valkers,uzmeta skatienu,aplaizīja lūpas un devās uz manu pusi. Es piecēlos pasmaidīju,un devos pretī viņam. Kad mēs bijām apmēram metra attālumā,es iesviedu konfekšu kasti viņam sejā.
-Man negršo melnā šokolāde-es pavīpsnāju un devos atpakaļ pie izbrīnītās Adriannas.
Rakstīja Optimiste_Vendija
Aiziet,Zvaigžņotais trio!

[Iesaldēts uz nenoteiktu laiku]Good Girls Love Bad BoysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu