Savaşa 5 Kala

7 1 0
                                    

Ares İmparatorluğu,Goranlar ve Prevezler Roma sınırına çok yakındı. Fakat bu sürede Savaşçı ve ordusu Roma ya ulaşmıştı. Haikon, Savaşçıyı gördüğü anda orduya saldırın emri verdi fakat ordu bunu yapmadı. Bekledi. Hatta bu ters tepti ve Haikonu yakaladılar. Savaşçı yaklaştı. Atından indi ve "Hayır!" Diye gürledi. "Öldürmek yok zarar vermek yok! Düşman Kral Haikon değil! " dedi. Haikon a Boltagon durumu anlattı ve Haikon "Savaş bitene kadar iznin var." Dedi. Savaşçı tüm kumandayı almıştı. Önce Boltagon a" Ariana ve senin kuvvetlerin Goranlar için Kuzeyi tutacaksınız.Boltagon tamam anlamında başını salladı. Bir diğer kumandana döndü. Siz Kıyıyı tutacaksınız. Kumandan ürkek bir sesle"Ama onların donanması çok güçlü" dedi. Savaşçı da"Gemilerle savaşmayacaksınız. Siz gemilerden indirme yapmalarını sağlayacaksınız. O yüzden o bölgeyi boşaltıp uzak bir köşeye çekilin ve pusuya düşürün" dedi. Kumandan tamam anlamında başını salladı. "Diğer kuvvetlerin yarısı Güneye gidecek geri kalan benimle şehri koruyacak!" Dedi. O sırada Anna aşağı indi ve Savaşçıyı görüp boynuna atladı. Savaşçı"Roma ya bu gözler için döndüm" dedi. Anna mutluluktan ağlıyordu. Konuşamıyordu. Bir yandan savaşın yarattığı korku bir yandan ise aşkını görmek. Savaşçı Haikon a döndü "Savaş için sana güveniyorum Kralım. Benle kal" dedi. Haikon korkmuş görünerek "tamam" dedi. Bir atlı koşarak geldi ve " geldiler!!!" Diye haykırdı...

Act of War(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin