"Γειάαα, καλέσατε την Jenny Andr-"
"SYKES! JENNY SYKES!"
"Σταμάτα Nath, αυτός είναι ο τηλεφωνητής μου! Συγγνώμη για αυτό! Και συγγνώμη που δεν μπορώ να απαντήσω στην κλήση σας αυτή την στιγμή, μάλλον κοιμάμαι ή το κινητό μου έχει μείνει από μπαταρία, δεν το άκουσα ή-"
"Ή ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΆΤΙ ΜΑΖΊ ΜΟΥ!"
"Χαχα μωρό μου ησυχία! Ή αλλιώς φεύγω! Σας παρακαλώ αφήστε μου ένα μύνημα μετά το μπιπ και θα σας καλέσατε όσο πιο σύντομα μπορώ!"
*ΜΠΙΠ*
Χαμογελάει πλατιά μόνο ακούγοντας την φωνή της και την δικιά μου στον τηλεφωνητή της. Αυτή ήταν η τέταρτη φορά που της τηλεφωνούσα από σήμερα το πρωί, οπότε ελπίζω να είναι καλά. Πιθανότατα να ήταν εντάξει και απλώς να με αγνοούσε, ή ίσως τελικά ο Sky κατάφερε να την βάλει για ύπνο. Ένιωσα απαίσια που ξέσπασα πάνω του χθες, αφού το μόνο που έκανε ήταν να μου την προσέχει.
Ήθελα να της αφήσω ένα μύνημα κάθε φορά που τηλεφωνούσα, απλά δεν ήξερα τι να πω. Γιατί να είναι τόσο δύσκολο;;
"Είσαι εντάξει μικρέ μου Nath??" ρώτησε ο Jay και εγώ ένευσα καθώς συνέχισα να πίνω το τσάι μου. "Κατάφερες να επικοινωνήσεις μαζί της;;"
"Με ποιά;;"
"Την Jenny!" είπε σε στυλ 'duh' και εγώ κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου.
"Δεν μπορώ να το κάνω! Δεν ξέρω καν τι να πω! Την πληγώνω σχεδόν θανάσιμα και μερικές μέρες αργότερα της τηλεφωνώ από το LA και θέλω να γυρίσουν όλα πίσω στο κανονικό!"
"Μα δεν μπορείτε να ζήσετε χωρίς ο ένας τον άλλον! Θα ήθελες να της μιλήσω εγώ για σένα;;"
Σκέφτηκα για μια στιγμή και μετά έγνεψα.
"Τίποτα κακό όμως έτσι;;"
"Εντάξει!". Έβγαλε το κινητό του και πληκτρολόγησε τον αριθμό της. Χτύπησε τρεις φορές μέχρι που απάντησε.
"Τι;;" μούγκρισε κοιμησμένα και η καρδιά μου φτερούγησε.
"Καλημέρα Jenny, ο Jay είμαι!"
"Χευ... Φίλε είναι τέσσερις τα χαράματα εδώ πέρα!"
"Οοο σκατά, συγγνώμη γλύκα, απλά πρέπει να σου πω κάτι."
Ήμουν καθισμένος κολλημένος δίπλα του, για να μπορώ επίσης να ακούω και αυτά που λέει εκείνη.
"Τι τρέχει;;"
"Να πρόκειται για τον Nath..."
"Οοο όχι! Είναι καλά;; Τι συνέβει;; Σε παρακαλώ κάνε να είναι καλά!"
ESTÁS LEYENDO
Abandoned|| Book 2 -Sequel to Orphan
FanficΤο δεύτερο βιβλίο της σειράς με τους Nenny (Jenny-Nathan!). Ο Nathan φεύγει και αφήνει την Jenny χωρίς καμία εξήγηση. Δεν ήξερε το γιατί, απλά ήξερε ότι κάτι της έκρυβε. Μια κρυφή σχέση;; Ένα παιδί;; Μια σοβαρή αρρώστια;; Δεν ήξερε, αλλά δεν ήξερε ε...